• Midka

Tråddödare igen....

Tja.. har hört att den gamla är på väg att dö, så om vi ska fortsätta får vi ordna en ny. Får se om detta blir en "äkta" tråddödare

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-20 11:34
    Här är nästa tråddödare. Välkomna!!!
    www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360.html

• Svar på tråden Tråddödare igen....
  • Ord blind
    Scratchy skrev 2009-11-05 18:11:50 följande:
    Det heter diarré, och jag hoppas du mår bättre snart!
    Nu är den gammal..... :P
  • Isnogood
    Scratchy skrev 2009-11-05 18:11:50 följande:
    Det heter diarré, och jag hoppas du mår bättre snart!
    Meh...det står ju RÄNNSKITEN....

Då måste jag ju ha menat sån där skit som ligger i rännstenen...Dah...
  • Velour

Är detta en tråd för oss som är så tråkiga att vi dödar nästan varenda tråd vi deltagit i?

• Isnogood
    Velour skrev 2009-11-05 19:01:45 följande:
    Är detta en tråd för oss som är så tråkiga att vi dödar nästan varenda tråd vi deltagit i?
    Absolut o precis, Välkommen, du har hittat HELT rätt

Välkommen att klampa rakt in o berätta allt o lite till om dig själv...
  • Velour

Ok, tack

Hej allihopa! Här har ni ännu en tråddödare. Jag har varit medlem sedan 2004 och formligen slaktat så många trådar jag kan minnas. Av någon anledning. Antingen är jag för tråkig eller.....Nä, jag är nog för tråkig Mina egna startade trådar ska vi inte ens prata om. Blev inte så många sidors aktivitet kan jag säga.

Jag hyser inga förhoppningar för denna tråd heller, d.v.s. jag vågar inte hoppas på att den överlever med mig inblandad. Men sen är vi ju tråddödare allihopa, så vi kanske gör en (tråkig) insats för att hålla den levande.

Isnogood skrev 2009-11-05 19:07:01 följande:
    Absolut o precis, Välkommen, du har hittat HELT rätt Välkommen att klampa rakt in o berätta allt o lite till om dig själv...
  • Isnogood

IIIIIIIIIIIINNNNNNNNNNNNNNNNGGGGGGGGGGGGGGGEEEEEEEEENNNNN fara...vi är inne på tråd nummer 2 nu...

Det har förstås gått liiiiite trögt bitvis, men rätt som det är så får den fart o blir levande igen

Intressen..?
    Sysselsättning..?
    Familj..?
    Bostad..?
    Husdjur..?
    Ålder..? (behöver inte nämna exakta...om du inte vill..)
    Någonstans i Sverige..?

"Inte dett DUGG nyfiken av mig"
    "visslar oskyldigt"

• Ord blind
    Velour skrev 2009-11-05 19:01:45 följande:
    Isnogood skrev 2009-11-05 19:07:01 följande:
    Absolut o precis, Välkommen, du har hittat HELT rätt Välkommen att klampa rakt in o berätta allt o lite till om dig själv...
    Ja, berätta berätta!! :) Jag ahr allt stött på dig, minns dock inte i vilket sammanhang. Säkert glada miner! :)
Svar på tråden Tråddödare igen....