• Midka

Tråddödare igen....

Tja.. har hört att den gamla är på väg att dö, så om vi ska fortsätta får vi ordna en ny. Får se om detta blir en "äkta" tråddödare

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-20 11:34
    Här är nästa tråddödare. Välkomna!!!
    www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360.html

• Svar på tråden Tråddödare igen....
  • Sedek
    Isnogood skrev 2009-11-05 21:32:29 följande:
    Attans... "måste se till att jag verkligen byter bild varje dag"
    Tack gör gärna det, eller, kanske din bild byts ut varje gång jag tränar och duschar
  • Velour

Men oj! Är det DU som är Mrs.Muscle Niceigt!

Jaha, så du bor.....någonstans nära Linköping? heheh..Och jobbar på Kronfågel! Vad får ni för förmåner där då?

Isnogood skrev 2009-11-05 20:37:21 följande:
    Joo då.."fri som en fågel" kan väl erkänna att tanken på killar fladdrar förbi mina ögnon lite då o då.... Bor mellan Norrköping, Nyköping, Örebro o Eskilstuna Jobbar på Kronfågel, i produktionen....Tillhör "gyron" dvs att jag arbetar med att frysa in o packetera produkter.Kan titulera mig som maskinskötare
  • Isnogood
    Sedek skrev 2009-11-05 21:33:24 följande:
    Klipper ut en rad som jag tar åt mig på Hej tråden förresten
    Ah..men jag tyckte att det lät så genomskinligt liksom att skriva:

Bilden på Sedek fladdrar förbi mina ögon...
    Sedek skrev 2009-11-05 21:34:03 följande:
    Tack gör gärna det, eller, kanske din bild byts ut varje gång jag tränar och duschar
    Inte undra på att jag inte minns varje gång jag bytt bild...
    Velour skrev 2009-11-05 21:38:41 följande:
    Men oj! Är det DU som är Mrs.Muscle Niceigt!Jaha, så du bor.....någonstans nära Linköping? heheh..Och jobbar på Kronfågel! Vad får ni för förmåner där då?
    Näe...Inte Linköping... men i södermanlands skogar

Förmåner....hm.... Kyckling...
  • Velour

Och Mr.Muscle är ju alldeles i närheten också! Säg, Isnogood, har du "paxat" Mr.Muscle?

• Isnogood
    Velour skrev 2009-11-05 21:43:05 följande:
    Och Mr.Muscle är ju alldeles i närheten också! Säg, Isnogood, har du "paxat" Mr.Muscle?
    Nej då... jag tror han paxar sig själv....

Åt den han vill alltså...en fri man med en fri vilja...
    (o en otroligt snygg man måste jag säga...)
  • Sedek
    Velour skrev 2009-11-05 21:43:05 följande:
    Det är jag som paxat fröken Isnogood
  • Sedek
    Isnogood skrev 2009-11-05 21:45:11 följande:
    Nej då... jag tror han paxar sig själv.... Åt den han vill alltså...en fri man med en fri vilja... (o en otroligt snygg man måste jag säga...)

Fast...., jag stod o väntade på att få skjuts av dig idag... Fick åka taxi till flygplatsen, tack för det
  • Ord blind
    Velour skrev 2009-11-05 20:28:41 följande:
    Du då Ord Blind?
    Jag är ju en ganska anonym person. Studerar, har ett barn på 10 månader, lyckligt gift och bor i en liten lägenhet på västkusten. Har ett kattskrälle och blomflugor. :)
  • Velour

Nej, vad synd! Jag som tänkte förhandla lite...

Isnogood skrev 2009-11-05 21:45:11 följande:
    Nej då... jag tror han paxar sig själv.... Åt den han vill alltså...en fri man med en fri vilja... (o en otroligt snygg man måste jag säga...)
  • Velour

Attans!

Sedek skrev 2009-11-05 21:53:15 följande:
    Det är jag som paxat fröken Isnogood
Svar på tråden Tråddödare igen....