• Midka

Tråddödare igen....

Tja.. har hört att den gamla är på väg att dö, så om vi ska fortsätta får vi ordna en ny. Får se om detta blir en "äkta" tråddödare

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-20 11:34
    Här är nästa tråddödare. Välkomna!!!
    www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360.html

• Svar på tråden Tråddödare igen....
  • Ord blind
    Isnogood skrev 2009-11-05 19:25:26 följande:
    Inte dett DUGG nyfiken av mig
    Inte jag heller!
  • Velour
    Isnogood skrev 2009-11-05 19:25:26 följande:
    IIIIIIIIIIIINNNNNNNNNNNNNNNNGGGGGGGGGGGGGGGEEEEEEE EENNNNN fara...vi är inne på tråd nummer 2 nu... Det har förstås gått liiiiite trögt bitvis, men rätt som det är så får den fart o blir levande igen Intressen..?Sysselsättning..?Familj..?Bostad..?Husdjur..?Ålder..? (behöver inte nämna exakta...om du inte vill..)Någonstans i Sverige..?"Inte dett DUGG nyfiken av mig""visslar oskyldigt"
    OK, jag är 30 har en son på 5 år, studerar sociologi på Linköpings universitet, bor i samma stad och har en guldfisk hemma (plus lite spindlar här och där). Är skild sedan 5 år tillbaka efter sju års förhållande och är allmänt tråkig, hehe.
    Du då? Förresten var Isnogood och Isnouse bland mina favoriter i den tecknade världen

Ord blind skrev 2009-11-05 19:26:33 följande:
    Ja, berätta berätta!! :) Jag ahr allt stött på dig, minns dock inte i vilket sammanhang. Säkert glada miner! :)
    Jag har stött på dig massor jag med Japp, glada miner. Vi tråddödare känner väl automatiskt en sorts gemenskap med varann
  • Ord blind
    Velour skrev 2009-11-05 20:03:55 följande:
    Jag har stött på dig massor jag med Japp, glada miner. Vi tråddödare känner väl automatiskt en sorts gemenskap med varann
    Så måste det vara!! :D
  • Isnogood

"Tycker redan om dig"
    Isnogood o Braatthamed

Ah, jag...harkel..
    Är 33 år, 2 barn, en son på 8 som bor hos mig varannan vecka o en dotter på 14 som bor hos mig på heltid, de har inte samma pappa...
    Vi bor på landet på egen liten gård tillsammans med 3 hästar (fom nästa helg så är det 4 hästar), 6 katter o en getabock, har även vi en hel drös med spindlar i varierande storlek, huggorm, snok, kopparorm, möss, råttor, igelkottar o miljontals småkryp av varierande arter.
    Jobbar heltid på fabrik, skild sedan 2 år tillbaka, hade ett förhållande till i somras som var en total kattastrof....lever nu ensam....om man nu kan vara ensam med alla barn o djur....

• Velour

Åh, jag är inte ALLS avundsjuk på dig. Vadå bo på landet? (menar egentligen tvärtom). Men jag är nog inte lika tuff som dig angående alla insekter. Alla andra djur går bra, även om jag inte är en djurmänniska heller. Eller nja, alla andras djur går bra eftersom de inte är mina att ta hand om, hehe.

Så du är också skild? Fast jag föredrar att kalla det "fri" För det var precis så det kändes när jag tog mig ur äktenskapet *rys*.

Vad för fabrik jobbar du på? Vilken stad bor ni i? (fast det kanske står i din pres, men nu är det för sent för mig att gå in o titta)

Nä, ensam är du då inte. Fullt hus (och gård) med två kids och allt Men jag erkänner att jag tänker på karlar lite då och då även om jag är militant singel för tillfället...

Isnogood skrev 2009-11-05 20:16:14 följande:
    "Tycker redan om dig" Isnogood o Braatthamed Ah, jag...harkel..Är 33 år, 2 barn, en son på 8 som bor hos mig varannan vecka o en dotter på 14 som bor hos mig på heltid, de har inte samma pappa...Vi bor på landet på egen liten gård tillsammans med 3 hästar (fom nästa helg så är det 4 hästar), 6 katter o en getabock, har även vi en hel drös med spindlar i varierande storlek, huggorm, snok, kopparorm, möss, råttor, igelkottar o miljontals småkryp av varierande arter.Jobbar heltid på fabrik, skild sedan 2 år tillbaka, hade ett förhållande till i somras som var en total kattastrof....lever nu ensam....om man nu kan vara ensam med alla barn o djur....
  • Isnogood

Joo då.."fri som en fågel"
    kan väl erkänna att tanken på killar fladdrar förbi mina ögnon lite då o då....

Bor mellan Norrköping, Nyköping, Örebro o Eskilstuna

Jobbar på Kronfågel, i produktionen....Tillhör "gyron" dvs att jag arbetar med att frysa in o packetera produkter.
    Kan titulera mig som maskinskötare

• Sedek
    Scratchy skrev 2009-11-04 23:54:26 följande:
    Jo, Johannes var lärjunge till Johannes döparen, och tillsammans med sin bror var han den förste av lärjungarna som träffade Jesus personligen (innan Jesus ens börjat samla lärjungar). Han var också den ende lärjungen som var närvarande när Jesus drog sitt sista andetag, och han tillsammans med Simon Petrus de första lärjungarna som såg den tomma graven. Det var Johannes som Jesus bad ta hand om Maria efter sin död. Dessutom är det Johannes som kallas för "den Jesus älskade". Så, visst är det ångsökt, men ditt är också lite ångsökt (man hade kunnat få fram många tal med så kreativt räknande). Och den sista sexan har du fortfarande hittat på själv. :-P Jag tror att jag var delaktig i Isnogoods bildbyte, men eftersom jag inte varit delaktig i dina kalsongbyten (thank God!) så antar jag att du inte bytt.
    Ok, då var det så att Johannes var "den Jesus älskade" så då var din tal-tydning rätt så godkänd

Angående kalsongbyte, NEJ du har inget med det att göra.. Men nu har hon bytt bild igen, och jag har bytt kallingar efter duschen på gymmet såå, är det då fröken Isnogood som bestämmer mina kalsongbyten *funderar på hur allt hänger ihop*
  • Isnogood
    Sedek skrev 2009-11-05 21:29:28 följande:
    Ok, då var det så att Johannes var "den Jesus älskade" så då var din tal-tydning rätt så godkänd Angående kalsongbyte, NEJ du har inget med det att göra.. Men nu har hon bytt bild igen, och jag har bytt kallingar efter duschen på gymmet såå, är det då fröken Isnogood som bestämmer mina kalsongbyten *funderar på hur allt hänger ihop*
    Attans... "måste se till att jag verkligen byter bild varje dag"
  • Sedek
    Isnogood skrev 2009-11-05 20:37:21 följande:
    kan väl erkänna att tanken på killar fladdrar förbi mina ögnon lite då o då....
    Klipper ut en rad som jag tar åt mig på

Hej tråden förresten
Svar på tråden Tråddödare igen....