• Midka

Tråddödare igen....

Tja.. har hört att den gamla är på väg att dö, så om vi ska fortsätta får vi ordna en ny. Får se om detta blir en "äkta" tråddödare

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-20 11:34
    Här är nästa tråddödare. Välkomna!!!
    www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360.html

• Svar på tråden Tråddödare igen....
  • Polly S

tringa? jaja.

Polly S skrev 2009-11-08 16:06:39 följande:
    åh, bra att du skrev, man borde väl iaf tringa och gratta pappa! och ja, alltid skönt att slippa laga mat!
  • Polly S

ngn i tråden som vaccinerat sig? mådde ni dåligt efteråt? (febriga, huvudvärk etc.)

• Polly S

tänker du göra det eller är du emot det?

Ord blind skrev 2009-11-08 16:51:21 följande:

Jag har inte vaccinerat mig.
  • Ord blind

Jag är emot massvaccinering. I tillägg är jag gravid och för det tredje brukar jag ha sådan otur att jag kommer bli smittad med eller utan vaccinering då det inte är hundraprocentigt.... :)

• Isnogood
    Polly S skrev 2009-11-08 16:50:04 följande:
    ngn i tråden som vaccinerat sig? mådde ni dåligt efteråt? (febriga, huvudvärk etc.)
    Har INTE vaccinerat mig o kommer inte att göra det heller, mina barn vill inte heller...
  • Velour

Nej vad synd! Men det kommer Annars får du ta till disktrasan mot honom

Isnogood skrev 2009-11-08 11:33:58 följande:
    Inga tatueringar i helgen... Avskyr otäcka sjukdomar...
  • Velour

Vad fint!

Isnogood skrev 2009-11-08 12:16:18 följande:
    Jamendåså..nu är det som vanligt här...jag är tillbaka o då är alla andra borta... Så, jag fortsätter väl att prata för döva öron då.. Nu är det bara fem arbetsdagar kvar innan min lilla islänningsfröken kommer, sedan har jag 2 veckors semester då vi ska lära känna varandra o hon ska få lära känna omgivningarna o andra stoet (hingstarna får hon nöja sig att bara se på avstånd med staket emellan...) Längtar, väntar...vet inte hur många gånger jag gått igenom alla saker... men allt finns hemma, nästan i alla fall...tror inte man kan ha för många saker till en häst.. Nästa måndag....i stället för att åka till jobbet så får jag pyssla med henne o sedan ge oss iväg på en ridtur
  • Velour

Jag har även jag varit emot vaccinationen, men nu vete fan. Börjar tvivla lite :/

• Ord blind
    Velour skrev 2009-11-08 19:02:01 följande:
    Jag har även jag varit emot vaccinationen, men nu vete fan. Börjar tvivla lite :/
    Varför tvivla?
Svar på tråden Tråddödare igen....