• Midka

Tråddödare igen....

Tja.. har hört att den gamla är på väg att dö, så om vi ska fortsätta får vi ordna en ny. Får se om detta blir en "äkta" tråddödare

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-20 11:34
    Här är nästa tråddödare. Välkomna!!!
    www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360.html

• Svar på tråden Tråddödare igen....
  • Scratchy

Grattis Sedek till det fina numret!

Själv har jag startat en tråd som inte fått några svar de första 24 timmarna i alla fall. Den kanske kan bli en självdöing... vi får se...

Ta!

• Sedek
    Velour skrev 2009-11-08 00:06:25 följande:
    Hahah! Fast det där om att råka på vissa nummer hela tiden är nog rätt vanligt, men trots detta väcker det en hel del känslor. Alltså, jag var ju själv osäker på vad 999 betydde, men fick för längesedan höra av en vän att det var djävulens riktiga symbol :/ Jag vet faktiskt inte.. Men jag kan iaf länka till en av flera trådar som aldrig fick svar www.familjeliv.se/Forum-5-97/m40348642.html Tydligen var inte bilden rolig (länken fungerar inte längre).
    Nice Inget svar...!!! Helt otroligt, ändå en typisk trådstart som det borde bli några sidor svar på kort tid ändå.

Tråddödarhjältestatus till dig
  • Isnogood
    Sedek skrev 2009-11-06 18:35:14 följande:
    Du kom inte i morse heller... Iofs vet du inte var jag bor, ska skicka en karta kanske..
    Som jag irrade omkring....du vet att även mindre städer kan vara ofantligt stora när man inte har en aning om vart man ska va..?

• Isnogood
    Scratchy skrev 2009-11-06 19:11:01 följande:
    För det sjätte:Jag tycker det skulle vara intressant att veta vem som är längst, kortast, lättast och tyngst av oss här i tråden. För att inte alla ska behöva tala om vad de väger och mäter så kan man ju tala om om man tror att man kan vinna en kategori, sen får nån tala om om den är mer åt något håll.Jag vet att jag inte kommer att vinna i vikt, eftersom Sedek väger mer än jag, men jag ställer upp i längd med mina 191 centimeter.Så, er tur!
    Attans....e ju "bara" 172cm lång... o 56kg tung....
  • Isnogood
    Scratchy skrev 2009-11-06 21:23:28 följande:
    Och det hade ju varit jobbigt eftersom vi inte får byta underkläder förrän hon den där byter avatar... ehh, Isnogood menar jag...
  • Isnogood

www.familjeliv.se/Forum-5-154/m43187844.html

www.familjeliv.se/Forum-4-51/m43513974.html

www.familjeliv.se/Forum-5-163/m43701675.html

www.familjeliv.se/Forum-5-74/m44938628.html

www.familjeliv.se/Forum-5-154/m45980416.html

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m45761160.html

www.familjeliv.se/Forum-5-154/m45454214.html

Det var några till förut...men "mina favoriter"-listan var så djäkla lång...så jag har rensat ut några sidor...

Har iof redan visat de flesta...men det är ju några sidor tillbaka...

• Isnogood

Jamendåså..nu är det som vanligt här...jag är tillbaka o då är alla andra borta...
    Så, jag fortsätter väl att prata för döva öron då..

Nu är det bara fem arbetsdagar kvar innan min lilla islänningsfröken kommer, sedan har jag 2 veckors semester då vi ska lära känna varandra o hon ska få lära känna omgivningarna o andra stoet (hingstarna får hon nöja sig att bara se på avstånd med staket emellan...)

Längtar, väntar...vet inte hur många gånger jag gått igenom alla saker... men allt finns hemma, nästan i alla fall...tror inte man kan ha för många saker till en häst..

Nästa måndag....i stället för att åka till jobbet så får jag pyssla med henne o sedan ge oss iväg på en ridtur

• Isnogood

Kallt... ruggigt rått ute....o grått...men det regnar i alla fall inte..alltid något.

• Isnogood

Jaha...gjort lite nytta på gården i alla fall..rensat lite bland bråten som ligger... lagt in de stolpar som skall sparas under tak o resten i egen hög för att sågas till ved...
    Men allt är blött o en aning slemmigt...inte så kul att hantera...

Svar på tråden Tråddödare igen....