• Midka

Tråddödare igen....

Tja.. har hört att den gamla är på väg att dö, så om vi ska fortsätta får vi ordna en ny. Får se om detta blir en "äkta" tråddödare

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-20 11:34
    Här är nästa tråddödare. Välkomna!!!
    www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360.html

• Svar på tråden Tråddödare igen....
  • Isnogood
    Velour skrev 2009-11-08 18:58:29 följande:
    Nej vad synd! Men det kommer Annars får du ta till disktrasan mot honom

"kräks av bara tanken att sätta den till någons ansikte"
  • Velour

Jag vet ju inte hur sjukdomen kommer att påverka mig och särskilt min son om det drabbar oss...Jag vet inte jag..Tidigare har jag bara fnyst åt sjukdomen med argumentet att vanlig influensa även den tar livet av folk, särskilt om man är svag innan och att har jag överlevt vanlig influensa så borde jag väl inte påverkas särskilt mycket av svinisen. Dessutom verkar ju svinisen vara mildare än vanlig influensa, men helt plötsligt har jag börjat känna oro. Speciellt när jag hör/läser om folk som kolar utan att ha varit svaga sedan innan eller tillhört någon riskgrupp. Mest oroar jag mig för min son.

Så...jag vet inte vad jag ska tro nu.

Ord blind skrev 2009-11-08 19:11:02 följande:

Varför tvivla?
  • Velour

I know!!

Isnogood skrev 2009-11-08 19:34:21 följande:
    "kräks av bara tanken att sätta den till någons ansikte"
  • Isnogood
    Velour skrev 2009-11-08 19:52:39 följande:
    I know!!
    Mm...(!)
    -Försökte läsa i tråden...men blev så äklad så jag var tvungen att hoppa ur den igen...känner liksom doften av gammal sur disktrasa bara vid tanken..."blä"
  • Ord blind
    Velour skrev 2009-11-08 19:52:02 följande:
    Jag vet ju inte hur sjukdomen kommer att påverka mig och särskilt min son om det drabbar oss...Jag vet inte jag..Tidigare har jag bara fnyst åt sjukdomen med argumentet att vanlig influensa även den tar livet av folk, särskilt om man är svag innan och att har jag överlevt vanlig influensa så borde jag väl inte påverkas särskilt mycket av svinisen. Dessutom verkar ju svinisen vara mildare än vanlig influensa, men helt plötsligt har jag börjat känna oro. Speciellt när jag hör/läser om folk som kolar utan att ha varit svaga sedan innan eller tillhört någon riskgrupp. Mest oroar jag mig för min son.Så...jag vet inte vad jag ska tro nu.Ord blind skrev 2009-11-08 19:11:02 följande:
    Det är endast du som kan avgöra vad som är bäst för dig. :)
  • Isnogood

Ord blind skrev 2009-11-08 20:10:23 följande:

Det är endast du som kan avgöra vad som är bäst för dig. :)
    Håller med dig

Även om inte jag vaccinerar mig så skulle jag aldrig drömma om att försöka övertala någon att göra eller icke göra...det är alldeles upp till var o en att avgöra vad just dom finner är bäst för sig.
  • Polly S

vad är det ni pratar om för disktrasor?!

• Ord blind
    Polly S skrev 2009-11-08 20:25:21 följande:
    åh, yuk! hur kan man ens komma på tanken?
    Det har jag undrat ett tag nu. Urk
Svar på tråden Tråddödare igen....