Inlägg från: Jagbyttenick |Visa alla inlägg
  • Jagbyttenick

Tråddödare igen....

Grizelda skrev 2009-10-06 11:17:24 följande:
    Prinsessans mamma skrev 2009-10-06 00:55:12 följande: Jag är, precis som många andra här, övertygad om att vissa av oss är så intelligenta att det liksom inte finns något kvar att skriva efter våra inlägg Eller likadant, när ett inlägg ignoreras totalt och debatten bara fortsätter som om inlägget inte fanns, det måste ju bero på att folk blir mållösa och liksom inte vågar närma sig det perfekta uttalandet.
    Så måste det vara!
  • Jagbyttenick

Smittar nackspärr? För nu har jag det också... Kiropraktorn på fredag, hoppas han kan hjälpa mig!

• Jagbyttenick
    Isnogood skrev 2009-10-07 20:42:00 följande:
    Jagbyttenick skrev 2009-10-07 20:38:08 följande: FL´ÅÅÅÅÅÅÅÅT...inte meningen... Vilken sida e värst för dig..? För mig är det värst på vänster sida...o jag är vänsterhänt...
    Du är förlåten

Mitt sitter mer i mitten, tror det är en disk som flyttat sig mellan kotorna, känns inte som om det beror på musklerna. Har klämt nerverna ut i fingrarna och det är ju lite jobbigt när man ska sitta framför datorn en hel dag...

Förstår hur du känner dig! Hoppas du kryar på dig!!!
  • Jagbyttenick
    Polly S skrev 2009-10-08 12:26:50 följande:
    lommen? aldrig hört!
    LommAn = Fickan

Men du Grizelda, jag är så malmöitisk man kan bli men aldrig har jag hört "honsa" istället för hennes?!
    Men ett gott choklad kan vi nog dela på; Marabou eller?
  • Jagbyttenick
    Sedek skrev 2009-10-09 00:00:52 följande:
    Hahaha Lovar! St. Jörgen tror jag det heter, tisd-onsd nästa vecka. Ta med kikare. Ja.., är inte det skånska..? Det säger ett gäng som jag brukar bjuda på lunch ibland, skåningar allihop. Kanske något lokalt på just det företaget..?
    Hehe, ja jag ska också titta efter, jobbar i Västra hamnen
  • Jagbyttenick
    Grizelda skrev 2009-10-12 22:29:42 följande:
    Jagbyttenick skrev 2009-10-12 22:27:35 följande: Nej, är det svinisen?!
    Tror inte det eftersom jag saknar feber. Allt annat har jag gott om; snor, slem och värk. Varsågoda och ta för er!
Svar på tråden Tråddödare igen....