Inlägg från: Jagbyttenick |Visa alla inlägg
  • Jagbyttenick
    Polly S skrev 2009-10-22 17:50:32 följande:
    hej! jag har nackspärr och känner mig helt rörelsebegränsad! tänk vad många saker man bara tar för givet, som att kunna kolla över axeln när man kör om...
    Stackars dig, vet också hur det känns, krya på dig! Man blir verkligen rörelsehindrad!!!
    Rekommenderar besök hos kiropraktor eller massör!
  • Jagbyttenick

Hoho, nu är jag här igen och då är alla ute såklart
    Fick barnvakt i helgen precis som jag hoppats. Vi gick och såg Zombieland på bio
    Kul splatterfilm med tema undergång blandat med roadtrip!

• Jagbyttenick

Jag pustar lite liv i tråden också! Ikväll ska jag ut med några tjejkompisar och äta gott och kanske till och med dansa en sväng Vad händer hos er?

• Jagbyttenick
    Sedek skrev 2009-10-31 21:42:35 följande:
    Han välkomnar gänget i början av fabriksbesöket med frasen: "Godmorgon Stjärnljus" Ska öva in hela den frasen tills jag själv blir fabrikschef när jag blir stor.
    Det är ju som så att han citerar sången Good morning starshine från musikalen Hair.

• Jagbyttenick
    Scratchy skrev 2009-11-01 14:51:29 följande:
    Förlåt J hjärtar A... jag har lite kort minne nu när jag skriver uppsats...
    Tack Jag är inte osynlig alltså

Isnogood: Vad kul att du äntligen ska sätta lite bläck på kroppen, ska bli jättespännande att få se hur det blev sedan (förutsätter jag rakt av )!
  • Jagbyttenick
    Sedek skrev 2009-11-01 19:28:43 följande:
    Jag har ingen annan variant... Mina barn har lite svårt för engelska än så länge Lovar, den dag jag blir fabrikschef så ska jag dra den linen V A R J E fucking dag Stackars arbetare, de kommer hata mig för det.
    Åh, det hade ju varit skitroligt! "Good morning starshine, the world says hello" och sen får du fortsätta med "blibbiblabiblubbi (hur sjutton de nu sjunger) också
    Se hur Bengt, 55, reagerar - vem vet, han är kanske övervintrad hippie och börjar sjunga med?
  • Jagbyttenick
    Isnogood skrev 2009-11-02 21:23:36 följande:
    Någon som varit inne i tråden "korthåriga tjejer vill se fula ut" ..? "himla intressant" läsning...he he he...eller inte.. men i alla fall... ganska komisk om man har sådan humor.... -Ja...JAG har sådan humor....
    Alla hans trådar ska föreställa vara provocerande förstod jag när jag började läsa runt. Trodde ju han var på riktigt först! Eller ja, det kanske han är, men ingen jag tar på allvar.
  • Jagbyttenick
    Scratchy skrev 2009-11-02 22:08:26 följande:
    Grattis till numret, vem som du fick det och var och när och varför...
    Grattis till 1313
Svar på tråden Tråddödare igen....