-
Men ditt födelseår tog vi väl förra veckan? :-PDu bluffar, du har ingen mjältbrand. Men du kanske har kannabis. Okej, du skickar ett kuvert med maja till mig så skickar jag ett med mjältbrand till dig.Du kan få en hårboll från vår feta katt om du vill. -
Ord blind skrev 2009-11-12 11:25:45 följande:
Lustigkurre! Om videon hade legat kvar så... Dåligt gjort av dig faktiskt! :@Jag såg faktiskt videon, men man såg ju bara jeansen och tröjan, så det var inte särskilt outande. -
Men du Sedek, är det dam eller damm du menar
För det är en jäkla skillnad på att dammsuga och damsuga
Pula betyder här i Malmö att antingen äta (lokal slang) eller pilla/fixa med något. Dessutom kan man säga puligt och mena att något soft/coolt
Men vad det innebär i Norge vet jag inte?
Dagens föreläsning sponsras av Fröken Tönts förkylning
-
Tror mest på den freudianska felsägningen med "dam-suga", fast vad innebär det med "dam-råtta" och "dam-klump"?!Sedek skrev 2009-11-13 19:48:09 följande:Jagbyttenick skrev 2009-11-13 11:10:13 följande: Min Svenska har försämrats i det sista, vet inte vad det beror på. Ber så hemskt mycket om ursäkt och skyller på en Freudian Slip
-
Goaftonqwerty66 skrev 2009-11-13 22:25:23 följande:godkväll... kära tråddödare..
-
Och säger inte att ni "knäpper" något till danskarna heller!
-
SorrySedek skrev 2009-11-13 22:55:16 följande:Jagbyttenick skrev 2009-11-13 22:30:20 följande: Äsch, sluta retas...!
Ska sluta nu och gå och kurera förkylningen istället, så jag orkar med gåsamiddag imorgon
-
Hon väntar väl på flygplatsen? Lille pållen kommer ju idagSedek skrev 2009-11-14 07:59:06 följande:Fröken Isnogood...? Hallåååååååå Är du där?
Scratchy: Grattis till 2400
Övrigt: Idag har jag beställt ett par löjligt dyra Jimmy Choo-skor. Vet inte om jag ska jubla och dregla tills jag får hem dem eller svettas och ha ångest för hålet i plånboken? -
Isnogood: Grattis till häst och gaddningar
Jag är också en sådan som inte tycker det gör speciellt ont, iallafall inte på armarna. Fast sist hade jag ryggskott och det kanske var därför, alla smärtsignaler var fokuserade på ryggen då. Blev du nöjd då? Ser det ut som du önskade?
Och din häst är väl inte köttätande? Annars kommer vi nog oroa oss fler gånger när du försvinner
(Inser att jag nog läser för mycket fantasy
) -
Eh, jag är inte vänsterhänt men jag äter med "fel" hand, är jag funktionshindrad då?
Annars har min dag bestått av migrän, handla och tvätta - inte vad jag hade tänkt mig. Nu sitter jag med den där "bomullskänslan" i huvudet som man får efter en attack och funderar på om jag ska sova ännu lite mer än jag redan gjort idag.
Natti alla mina threadkillers
PS Grattis Scratchy till numret