Tråddödare igen....
Isnogood, du ska ha ett grattis för att du tog 1337 iallafall
(sv.wikipedia.org/wiki/Leet) Japp, supernördigt på högsta nivå
Isnogood, du ska ha ett grattis för att du tog 1337 iallafall
(sv.wikipedia.org/wiki/Leet) Japp, supernördigt på högsta nivå
*Bugar och tar emot folkets jubel*
Alltså, här har man varit lite upptagen IRL i ett par dagar och så har man galet många sidor att läsa när man kommer tillbaks! Lär väl ta flera dagar till innan jag är ikapp ju!
Tjoflöjt, nu har jag kämpat mig igenom över 40 sidor (!!!) av mina kära tråddödares konversation och på denna tid har jag lärt känna Velour såpass att jag numera vet att jag är fyra cm längre än henne och två centimeter längre än Gaffsan. Gaffsan är däremot 20 år äldre än mig och vi ska båda ha stora kalas nästa år. Isnogood är åtta centimeter längre än mig, hon har fortfarande inte dejtat Sedek, ännu inte tatuerat sig och väntar nu hem sin pålle till helgen. Sedek har tagit en massa kristliga och okristliga nummer, till skillnad från Scratchy som bara fått ett nummer. Scratchy är en lång drasut som är huvudet högre än mig och han, liksom flera av våra vänner studerar. En av de studerande är vår tillbakavändande vän Ord blind som numera är gravid igen och vi håller tummarna för att foglossningen inte blir värre än förra gången och hurrar för att det faktiskt numera klassas som en sjukdom!
Jag har också läst att ni är både för och emot vaccinering. Jag är för.
Fiona M läser böckerna som ligger bakom den just nu bästa serien på tv, serien som snart får konkurrens från min gamla favorit Bones igen
Och så kan jag tillägga för debattens skull att jag är renodlad Kräfta och går fantastiskt bra ihop med min Skorpion till karl
Och just det; hej allihop *vink*
Nattinatt
Tack Sedek och Ord blind
Och nu fick jag också ett nummer!
Grattis Scratchy till inlägg taget 0123
Meh, sjuttioelva sidor idag med och jag fick inte ens ta mitt födelseår... *skickar mjältbrand till Scratchy*
Jag kan säga att jag har samma goda egenskaper som Sedek, så slipper jag komma på några själv
Välkommen Alm!