• Midka

Tråddödare igen....

Tja.. har hört att den gamla är på väg att dö, så om vi ska fortsätta får vi ordna en ny. Får se om detta blir en "äkta" tråddödare

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-20 11:34
    Här är nästa tråddödare. Välkomna!!!
    www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360.html

• Svar på tråden Tråddödare igen....
  • Velour

Ooh la la!

Nä, skämt åsido. Jag är inte lättdeprimerad, som tur är. Bara en gång i månaden Dock är jag lättroad.

Sedek skrev 2009-11-13 22:53:16 följande:
    Min personlighet på FL bleknar jämfört med mig IRL Du blir lätt deprimerad du, eller? Men depressionerna sitter nog inte så djupt skulle jag tro, eller hoppas jag på.
  • Velour
    Scratchy skrev 2009-11-13 22:57:40 följande:
    Japp... själv föredrar jag översättningen "bögdjävel" eftersom den är mer nyanserad. I Medellín i Colombia använder man även formen "mariconada", typ "bögdjävelattityd" eller "bögdjävelfasoner".
  • Velour

Men se där! Du var inte inloggad för typ 3 min sen.

HEJ!

qwerty66 skrev 2009-11-14 00:00:11 följande:
    va? jag är inloggad som fan :)
  • Velour

Snacka om att locka! Fast synd att det är oavlönat arbete

Scratchy skrev 2009-11-13 23:01:18 följande:
    Okej, vem vill korrekturläsa min uppsats?Behöver även någon som talar om om det överhuvudtaget är möjligt för en lekman att förstå ett kapitel (blev väldigt mycket abstrakt fackspråk). Det är oavlönat arbete men å andra sidan får du en spännande inblick i ett aktuellt och relevant ämne. Men inte bara det, du får dessutom en förhandstitt på den första magisteruppsatsen i ämnet, ett ämne som snart kommer vara obligatoriskt för alla högskolor och universitet i Sverige att ge kurser i. Dessutom blir du en av de få på fl som får veta vad jag pluggar för något.
  • Scratchy
    qwerty66 skrev 2009-11-13 23:07:52 följande:
    voff?
    Alltså, jag menar ju inte "förbannade" som ett skällsord (även om skällsord passar för hundar ), utan jag menar att hunden på bilden ser förbannad ut.
  • Sedek
    Velour skrev 2009-11-13 23:59:59 följande:
    Ooh la la! Nä, skämt åsido. Jag är inte lättdeprimerad, som tur är. Bara en gång i månaden Dock är jag lättroad.
    Lättroad är bra, då har vi en sak gemensamt
  • qwerty66

jag kanske ser ut som utloggad om jag är inaktiv? :)

• Scratchy
    Velour skrev 2009-11-14 00:04:41 följande:
    Dödade jag tråden nu?
    In your dreams! (Psssst, am I in your dreams too?)
Svar på tråden Tråddödare igen....