• Midka

Tråddödare igen....

Tja.. har hört att den gamla är på väg att dö, så om vi ska fortsätta får vi ordna en ny. Får se om detta blir en "äkta" tråddödare

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-20 11:34
    Här är nästa tråddödare. Välkomna!!!
    www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360.html

• Svar på tråden Tråddödare igen....
  • Polly S

grattis till 2500!

Scratchy skrev 2009-11-15 17:22:09 följande:
    Oj, nummer...
  • Scratchy
    Polly S skrev 2009-11-15 17:26:42 följande:
    grattis till 2500!
    Tack sötnosen!
  • Polly S

va, menar du att resten av mig är ful? nu blir jag kränkt!

Scratchy skrev 2009-11-15 17:43:19 följande:
    Polly S skrev 2009-11-15 17:26:42 följande: Tack sötnosen!
    eller.. nej.
    men jag ska nog inte läsa mer på FL, är rädd att dumhet smittar av sig.
  • Grizelda
    Polly S skrev 2009-11-15 17:45:35 följande:

eller.. nej. men jag ska nog inte läsa mer på FL, är rädd att dumhet smittar av sig.
    Jag är rädd för det också. Häromdagen blev jag plötsligt osäker på hur man stavar till "diskution"...
  • Grizelda

Ord blind skrev 2009-11-15 17:04:32 följande:

Jaha, jag trodde inte vänsterhänthet var ett funktionshinder i dagens Sverige. Det känns väldig medeltida! Jag trodde vänsterhenhet var att man använde vänsterhand i huvudregel till skillnad mot de som använder höger som då givetvis använder högerhand i huvudregel. Men jag är ödmjuk och säger att jag kan ha fel... :)
    Jag har inte heller vetat om att jag är funktionshindrad, eller mindre värd, men här lär man sig något nytt varje dag. Men vadå, om en "funktionshindrad" kan bli president i USA känns det ändå som om det finns hopp .
  • Scratchy
    Grizelda skrev 2009-11-15 17:55:52 följande:
    Ord blind skrev 2009-11-15 17:04:32 följande:
    Jag har inte heller vetat om att jag är funktionshindrad, eller mindre värd, men här lär man sig något nytt varje dag. Men vadå, om en "funktionshindrad" kan bli president i USA känns det ändå som om det finns hopp .
    De flesta presidenter i USA har varit funktionshindrade. I alla fall de senaste tre.
  • Scratchy
    Polly S skrev 2009-11-15 17:45:35 följande:

eller.. nej. men jag ska nog inte läsa mer på FL, är rädd att dumhet smittar av sig.
    Nej, resten av dig är vacker, elegant och sexig... men nosen är söt!
  • Scratchy
    Jag är rädd för det också. Häromdagen blev jag plötsligt osäker på hur man stavar till "diskution"...
    Men det var här jag lärde mig att det stavas "situvation". Det visste jag inte innan.
  • Grizelda
    Scratchy skrev 2009-11-15 17:57:26 följande:
    De flesta presidenter i USA har varit funktionshindrade. I alla fall de senaste tre.
    Jo, det ligger något i det , men i detta fallet talar jag enbart om vänsterhänthet.
  • Scratchy
    Grizelda skrev 2009-11-15 17:59:42 följande:
    Jo, det ligger något i det , men i detta fallet talar jag enbart om vänsterhänthet.
    Haha... det beror ju på hur man tolkas, men visst...
Svar på tråden Tråddödare igen....