• Midka

Tråddödare igen....

Tja.. har hört att den gamla är på väg att dö, så om vi ska fortsätta får vi ordna en ny. Får se om detta blir en "äkta" tråddödare

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-20 11:34
    Här är nästa tråddödare. Välkomna!!!
    www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360.html

• Svar på tråden Tråddödare igen....
  • Isnogood
    Scratchy skrev 2009-11-15 22:23:03 följande:
    Kan Velour berätta vad BOOYAKASHA! betyder? Du skrev det till mig i den andra tråden men jag fattade inte riktigt.
    Booyakasha - 26 definitions - Meaning pretty damn cool, wicked, awesome or agreeing with some-one.
  • Sedek
    Velour skrev 2009-11-15 22:04:19 följande:
    Precis och exakt
    Tack för tipset Nu var det ett tag sedan sist, men jag tror jag är med i Nix registret sedan en tid tillbaka. Vet inte om det hjälper på undersökningar dock.

Men det måste vara lite kul att prata med en massa olika människor hela dagarna
  • Velour

OK, men Isnogood är redan klar med betydelsen

Scratchy skrev 2009-11-15 22:23:03 följande:
    Kan Velour berätta vad BOOYAKASHA! betyder? Du skrev det till mig i den andra tråden men jag fattade inte riktigt.
  • Velour

Men va fan! Säg nu då. *känner mig nödig'

Isnogood skrev 2009-11-15 22:23:02 följande:
    "håller tyst"
  • Jagbyttenick

Eh, jag är inte vänsterhänt men jag äter med "fel" hand, är jag funktionshindrad då?
    Annars har min dag bestått av migrän, handla och tvätta - inte vad jag hade tänkt mig. Nu sitter jag med den där "bomullskänslan" i huvudet som man får efter en attack och funderar på om jag ska sova ännu lite mer än jag redan gjort idag.
    Natti alla mina threadkillers

PS Grattis Scratchy till numret

• Scratchy

Jasså här finns det folk som har dåligt samvete för att de inte pluggar. Jag å andra sidan har väldigt gott samvete för att jag har pluggat. Då kan vi alltså ställa upp hypotesen att studerande leder till gott samvete. Sedan ställer vi upp en motsatshypotes att undvikande att studera leder till dåligt samvete. Jämför vi sedan resultaten så kan vi se om avsaknaden av det som ger dåligt samvete ger gott samvete.

Typ så som min uppsats är upplagd, fast den har inte med samvete att göra, utan verbala kommunikationsmönster i vissa speciella situationer.

• Velour

Nix hjälper bara mot försäljning. *moahahha'

Nja, kul och kul. Om de är trevliga och pratiga så.

Sedek skrev 2009-11-15 22:25:17 följande:
    Tack för tipset Nu var det ett tag sedan sist, men jag tror jag är med i Nix registret sedan en tid tillbaka. Vet inte om det hjälper på undersökningar dock.Men det måste vara lite kul att prata med en massa olika människor hela dagarna
  • Scratchy
    Jagbyttenick skrev 2009-11-15 22:27:20 följande:
    Eh, jag är inte vänsterhänt men jag äter med "fel" hand, är jag funktionshindrad då?Annars har min dag bestått av migrän, handla och tvätta - inte vad jag hade tänkt mig. Nu sitter jag med den där "bomullskänslan" i huvudet som man får efter en attack och funderar på om jag ska sova ännu lite mer än jag redan gjort idag.Natti alla mina threadkillers PS Grattis Scratchy till numret
    Du verkar vara den enda som lyckas lusläsa tråden varje gång du kommer tillbaka. Eloge till dig! Migrän? Jobbigt...
  • Velour

Usch då..hoppas du känner dig bättre imorgon. Godnatt.

Eh, jag är inte vänsterhänt men jag äter med "fel" hand, är jag funktionshindrad då?Annars har min dag bestått av migrän, handla och tvätta - inte vad jag hade tänkt mig. Nu sitter jag med den där "bomullskänslan" i huvudet som man får efter en attack och funderar på om jag ska sova ännu lite mer än jag redan gjort idag.Natti alla mina threadkillers PS Grattis Scratchy till numret
  • Polly S

det gör jag med -och inte känner jag mig funktionshindrad eller trashig!

Eh, jag är inte vänsterhänt men jag äter med "fel" hand, är jag funktionshindrad då?
Svar på tråden Tråddödare igen....