• Midka

Tråddödare igen....

Tja.. har hört att den gamla är på väg att dö, så om vi ska fortsätta får vi ordna en ny. Får se om detta blir en "äkta" tråddödare

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-20 11:34
    Här är nästa tråddödare. Välkomna!!!
    www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360.html

• Svar på tråden Tråddödare igen....
  • Velour

Tja..it should go both ways then!

Scratchy skrev 2009-11-16 17:11:20 följande:
    Okej, vi behöver inte förolämpa varandra.
  • Velour

Menar du Svan?

Isnogood skrev 2009-11-16 17:14:57 följande:
    "STAMPAR HÅRT O LÄNGE PÅ SVANHELVETET"Sorry...var bara tvungen att avreagera mig lite.....
  • Velour

Kristoffer.

Scratchy skrev 2009-11-16 17:11:20 följande:
    Okej, vi behöver inte förolämpa varandra.
  • Scratchy
    Velour skrev 2009-11-16 17:17:58 följande:
    Kristoffer.
    Inga killnamn på K tack. Jag är synestet och K i killnamn dödar mig. Tjejnamn på K går bra, men det har jag inget.

Ledtråd: Mitt namn har funnits i svenskan länge men byter stavning för varje generation.
  • Isnogood
    Velour skrev 2009-11-16 17:17:35 följande:
    Menar du Svan?
    Säger inget så har jag ingenting sagt....men "någon" älskar en liten röd handknapp..
    (förstår fortfarande inte hur man kan anmmälas för att vara OT i en tråd som handlar om OT....o ännu mindre förstår jag hur i H-VETE kan få en varning för det..)
  • Velour

Filip

Scratchy skrev 2009-11-16 17:22:37 följande:
    Inga killnamn på K tack. Jag är synestet och K i killnamn dödar mig. Tjejnamn på K går bra, men det har jag inget. Ledtråd: Mitt namn har funnits i svenskan länge men byter stavning för varje generation.
  • Velour

OK, en harmlös fråga då. Skedde det i vår tråd?

Isnogood skrev 2009-11-16 17:25:43 följande:
    Säger inget så har jag ingenting sagt....men "någon" älskar en liten röd handknapp..(förstår fortfarande inte hur man kan anmmälas för att vara OT i en tråd som handlar om OT....o ännu mindre förstår jag hur i H-VETE kan få en varning för det..)
  • Isnogood
    Velour skrev 2009-11-16 17:28:43 följande:
    OK, en harmlös fråga då. Skedde det i vår tråd?
    OT-tråden som handlade om OT.....tydligen så får man inte prata OT i en tråd om OT där TS trots allt godkänt OT....

Det är nämnligen OT att prata OT i en OT-tråd....
  • Scratchy
    Isnogood skrev 2009-11-16 17:25:43 följande:
    Säger inget så har jag ingenting sagt....men "någon" älskar en liten röd handknapp..(förstår fortfarande inte hur man kan anmmälas för att vara OT i en tråd som handlar om OT....o ännu mindre förstår jag hur i H-VETE kan få en varning för det..)
    Men var det inte du som startade den tråden?
  • Scratchy
    Isnogood skrev 2009-11-16 17:31:00 följande:
    OT-tråden som handlade om OT.....tydligen så får man inte prata OT i en tråd om OT där TS trots allt godkänt OT....Det är nämnligen OT att prata OT i en OT-tråd....
    Fick du en varning eller tillsägelse? Fick du varning måste du ju överklaga ju!
Svar på tråden Tråddödare igen....