• Midka

Tråddödare igen....

Tja.. har hört att den gamla är på väg att dö, så om vi ska fortsätta får vi ordna en ny. Får se om detta blir en "äkta" tråddödare

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-20 11:34
    Här är nästa tråddödare. Välkomna!!!
    www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360.html

• Svar på tråden Tråddödare igen....
  • Ord blind
    Isnogood skrev 2009-11-16 17:35:34 följande:
    Meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh hänger du inte med....man kan inte överklaga.. eller ifrågasätta...eller snacka OT...
    Om du fick en varning tyycker jag att du ska kontakta supporten. Jävla svan! Jag hatar fåglar!
  • Scratchy
    Velour skrev 2009-11-16 18:39:05 följande:
    Då ska jag joina dig Ibland löses våld med våld.Förresten, kan du inte texta några filmer till?
    Jag tänkte faktiskt på att texta lite, men nu är det snart Simpsons (det enda jag tittar på på tv) och sen blir det promenad och sen måste jag plugga. Senare ikväll kanske det kan bli något.
  • Isnogood

Ord blind skrev 2009-11-16 18:41:00 följande:

Om du fick en varning tyycker jag att du ska kontakta supporten. Jävla svan! Jag hatar fåglar!
    Me to...

"skaffar fler katter"
  • Velour

Hmm...söderifrån...latinskt namn.

Då ska jag söka lite på latinska namn..

Scratchy skrev 2009-11-16 18:37:47 följande:
    Inget av det. Har inget med varken Gamla eller Nya Testamentet att göra, och det kommer söderifrån.
  • Scratchy

Men visst är det så att vissa personer anmäler absolut allt man skriver?

Jag var inne i en tråd för länge sedan, och det var en person som anmälde bort alla mina inlägg. Det handlade typ om tro och skepticism och en person var väldigt aggressiv och hånade och förnedrade andra. Han var skeptiker. Men jag upptäckte att när han var så himla duktig och bara trodde på vetenskapen och förnedrade allt annat, så hade han faktiskt missat all forskning inom kvantfysiken de senaste hundra åren, så jag hade ju inga problem att argumentera emot. Men så fort han märkte att han själv var opåläst och inte kunde få ihop sina argument så anmälde han mig.

Sen fortsatte det; så länge han hade bra argument så var allt bra, men så fort någon annan hade bättre argument så anmälde han. Det konstiga är ju att moderatorerna gick på det hela tiden, de måste ju ha sett att det inte fanns någon riktig anledning.

• Velour

Svan! Svan gav ju riktigt starka reaktioner ett tag och än idag syns spåren efter den.

Ord blind skrev 2009-11-16 18:41:00 följande:

• Scratchy
    Velour skrev 2009-11-16 18:46:58 följande:
    Hmm...söderifrån...latinskt namn.Då ska jag söka lite på latinska namn..
    Du kanske tar lite fel på tid. Namnet är bara typ 500 år gammalt och helt konstruerat.
  • Velour

Haha, Simpsons är odödliga. Ha det så kul så länge då.

Scratchy skrev 2009-11-16 18:42:24 följande:
    Jag tänkte faktiskt på att texta lite, men nu är det snart Simpsons (det enda jag tittar på på tv) och sen blir det promenad och sen måste jag plugga. Senare ikväll kanske det kan bli något.
  • Isnogood
    Scratchy skrev 2009-11-16 18:49:00 följande:
    Du kanske tar lite fel på tid. Namnet är bara typ 500 år gammalt och helt konstruerat.
    HHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHEJ
  • Scratchy

Var det den Svan som svantråden handlade om? Jag trodde att det var djuret, men det kanske det inte var...

Och uppföljaren till svantråden, hur man dödar svan... hmmm...

(tror jag får texta en film om detta)

Svar på tråden Tråddödare igen....