• Midka

Tråddödare igen....

Tja.. har hört att den gamla är på väg att dö, så om vi ska fortsätta får vi ordna en ny. Får se om detta blir en "äkta" tråddödare

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-20 11:34
    Här är nästa tråddödare. Välkomna!!!
    www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360.html

• Svar på tråden Tråddödare igen....
  • Velour

Heheh, jag undrar vad som kan anses OT i en OT-tråd.

Isnogood skrev 2009-11-16 17:31:00 följande:
    OT-tråden som handlade om OT.....tydligen så får man inte prata OT i en tråd om OT där TS trots allt godkänt OT....Det är nämnligen OT att prata OT i en OT-tråd....
  • Velour

Nä, den funktionen är borta.

Scratchy skrev 2009-11-16 17:32:05 följande:
    Fick du en varning eller tillsägelse? Fick du varning måste du ju överklaga ju!
  • Scratchy
    Velour skrev 2009-11-16 17:27:30 följande:
    Filip
    Haha... har du tagit dig in i min hjärna och ser min synestesi? Du gissar bara på bruna namn (och det är inte många namn som är bruna). Nej, jag har ett gult namn.

Ledtråd 2: Mitt namn finns i alla språk som använder latinska bokstäver, fast i så olika stavningar att det knappt känns igen. Jag använder den danska stavningen. Min farfar och morfar har och hade båda den engelsk-svenska stavningen.
  • Isnogood
    Scratchy skrev 2009-11-16 17:32:05 följande:
    Fick du en varning eller tillsägelse? Fick du varning måste du ju överklaga ju!
    Meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh hänger du inte med....man kan inte överklaga.. eller ifrågasätta...eller snacka OT...
  • Scratchy
    Velour skrev 2009-11-16 17:33:32 följande:
    Nä, den funktionen är borta.
    Vilken? Kan man inte överklaga, eller är det ingen skillnad på varning och tillsägelse?
  • Isnogood
    Scratchy skrev 2009-11-16 17:31:04 följande:
    Men var det inte du som startade den tråden?
    JAG har inte startat denna tråd...inte heller kan jag länka då den togs bort snabbt men fort...
  • Scratchy
    Isnogood skrev 2009-11-16 17:35:34 följande:
    Meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh hänger du inte med....man kan inte överklaga.. eller ifrågasätta...eller snacka OT...
    Man kan alltid överklaga! Det är bara frågan om man kan göra det på nätet eller om man får fixa det med mjältbrand.
  • Scratchy
    Isnogood skrev 2009-11-16 17:35:34 följande:
    Man kan alltid överklaga! Det är bara frågan om man kan göra det på nätet eller om man får fixa det med mjältbrand.
  • Isnogood
    Scratchy skrev 2009-11-16 17:39:02 följande:
    Du vet att det är emot reglerna att lägga samma inlägg mer än en gång va..?
    -Enligt reglerna så måste du nu anmäla det ena inlägget o skriva motivering om att du råkar få två lika dana o sedan be dem att ta bort ena....."håller mig till reglerna"

(några sekunder... )
  • Polly S

alltså, vad är det som händer med FL?

Isnogood skrev 2009-11-16 17:25:43 följande:
    Säger inget så har jag ingenting sagt....men "någon" älskar en liten röd handknapp.. (förstår fortfarande inte hur man kan anmmälas för att vara OT i en tråd som handlar om OT....o ännu mindre förstår jag hur i H-VETE kan få en varning för det..)
Svar på tråden Tråddödare igen....