Inlägg från: Scratchy |Visa alla inlägg
  • Scratchy

Tråddödare igen....

Velour skrev 2009-11-13 22:05:51 följande:
    Fast det är nog tvärtom. Här på FL är det lättare att visa de delar av sig själv som man inte visar IRL, eftersom man är så anonym Är nog därför jag inte ser några rarisar därute, eftersom alla killar vill vara så coola hela tiden.Eller så är det som du säger, blygisar som håller sig i ett hörn. Men jag är också lite av en hörnmänniska, så jag borde ju upptäcka dem Så du är egentligen snäll men elak på FL?
    Jag är alltid elak, var jag än är...
  • Scratchy
    Velour skrev 2009-11-13 22:07:14 följande:
    Nej, Marica betyder nymf på spanska.Heheh, inväntar du en svartsjuk kommentar från din "andra sida"?
    Marica betyder inte nymf på spanska.

Ja, men jag måste plugga lite och sedan logga in på mitt andra konto... så avancerat att hålla den här dubbla fasaden...

*sneglar på Sedek*
  • Scratchy
    Velour skrev 2009-11-13 22:09:26 följande:
    Men då kan du ju inte sälla dig den skaran av snälla killar genom att skriva "VI".Men lite elakhet går alltid hem
    Men jag är bra på att bluffa, både i verkligheten och här.

*tittar upp och kollar att glorian sitter rakt*
  • Scratchy
    qwerty66 skrev 2009-11-13 22:25:23 följande:
    godkväll... kära tråddödare..
    Oh, den förbannade hunden är tillbaka... äntligen!
  • Scratchy
    Velour skrev 2009-11-13 22:12:03 följande:
    Marica betyder homosexuell Lite som rumpetroll..
    Japp... själv föredrar jag översättningen "bögdjävel" eftersom den är mer nyanserad. I Medellín i Colombia använder man även formen "mariconada", typ "bögdjävelattityd" eller "bögdjävelfasoner".
  • Scratchy

Okej, vem vill korrekturläsa min uppsats?

Behöver även någon som talar om om det överhuvudtaget är möjligt för en lekman att förstå ett kapitel (blev väldigt mycket abstrakt fackspråk). Det är oavlönat arbete men å andra sidan får du en spännande inblick i ett aktuellt och relevant ämne. Men inte bara det, du får dessutom en förhandstitt på den första magisteruppsatsen i ämnet, ett ämne som snart kommer vara obligatoriskt för alla högskolor och universitet i Sverige att ge kurser i.

Dessutom blir du en av de få på fl som får veta vad jag pluggar för något.

• Scratchy
    qwerty66 skrev 2009-11-13 23:07:52 följande:
    voff?
    Alltså, jag menar ju inte "förbannade" som ett skällsord (även om skällsord passar för hundar ), utan jag menar att hunden på bilden ser förbannad ut.
  • Scratchy
    Velour skrev 2009-11-14 00:04:41 följande:
    Dödade jag tråden nu?
    In your dreams! (Psssst, am I in your dreams too?)
  • Scratchy
    Velour skrev 2009-11-14 00:06:16 följande:
    Snacka om att locka! Fast synd att det är oavlönat arbete
    Oj, jag kanske inte nämnde alla pussar och kramar man kan få som betalning. Var mest orolig om Sedek skulle nappa eftersom jag ju förväntar sig dem av mitt alter ego.
Svar på tråden Tråddödare igen....