Inlägg från: Scratchy |Visa alla inlägg
  • Scratchy

Tråddödare igen....

Grizelda skrev 2009-11-15 17:59:42 följande:
    Jo, det ligger något i det , men i detta fallet talar jag enbart om vänsterhänthet.
    Haha... det beror ju på hur man tolkas, men visst...
  • Scratchy
    Isnogood skrev 2009-11-15 18:15:35 följande:
    "räcker upp en hand"
    Jag visste väl att du var speciell! Puss!
  • Scratchy

Nu har jag varit så sjukt duktig med min uppsats i några timmar, så det är dags för en promenad. Min uppsats blir så sjukt bra...

• Scratchy

Kan Velour berätta vad BOOYAKASHA! betyder? Du skrev det till mig i den andra tråden men jag fattade inte riktigt.

• Scratchy

Jasså här finns det folk som har dåligt samvete för att de inte pluggar. Jag å andra sidan har väldigt gott samvete för att jag har pluggat. Då kan vi alltså ställa upp hypotesen att studerande leder till gott samvete. Sedan ställer vi upp en motsatshypotes att undvikande att studera leder till dåligt samvete. Jämför vi sedan resultaten så kan vi se om avsaknaden av det som ger dåligt samvete ger gott samvete.

Typ så som min uppsats är upplagd, fast den har inte med samvete att göra, utan verbala kommunikationsmönster i vissa speciella situationer.

• Scratchy
    Jagbyttenick skrev 2009-11-15 22:27:20 följande:
    Eh, jag är inte vänsterhänt men jag äter med "fel" hand, är jag funktionshindrad då?Annars har min dag bestått av migrän, handla och tvätta - inte vad jag hade tänkt mig. Nu sitter jag med den där "bomullskänslan" i huvudet som man får efter en attack och funderar på om jag ska sova ännu lite mer än jag redan gjort idag.Natti alla mina threadkillers PS Grattis Scratchy till numret
    Du verkar vara den enda som lyckas lusläsa tråden varje gång du kommer tillbaka. Eloge till dig! Migrän? Jobbigt...
  • Scratchy
    Sedek skrev 2009-11-15 21:38:40 följande:
    Från det ena till det andra...
    Skulle detta också vara roligt? I så fall får du förklara...
  • Scratchy
    Isnogood skrev 2009-11-15 22:23:47 följande:
    Googla..?
    Vågade inte. Tack för att du gjorde det!
  • Scratchy
    Velour skrev 2009-11-15 22:31:43 följande:
    I love your brain!
    And I love your boobs!
  • Scratchy
    Polly S skrev 2009-11-15 22:43:36 följande:
    nu blir jag nyfiken: i vilket sammanhang har du sett Velours bröst, eller älskar du ALLA bröst?
    Jag har inte sett dem... än... men nu när hon har fått komplimangen antar jag att hon kommer försöka förtjäna den... liksom...
Svar på tråden Tråddödare igen....