Inlägg från: Scratchy |Visa alla inlägg
  • Scratchy

Tråddödare igen....

Velour skrev 2009-11-14 22:41:22 följande:
    Du är elak eftersom du skrev att ingen hade svarat i din spöktråd.
    Men om du tittar noga så preciserar jag inte att det inte är någon som svarat i tråden, utan att det inte är någon som svarat genom att ge mig en spökhistoria. Det preciserar jag i och för sig inte heller, men eftersom jag inte satt stor bokstav efter trippelpunkten så är din tolkning mer långsökt än min eftersom det i praktiken blir en enda lång sammanhängande mening med cesur. Semantik du vet.
  • Scratchy
    Velour skrev 2009-11-14 23:38:23 följande:
    Jag förstår att ditt svar antydde på att du inte fick de svar du efterlyste i spöktråden, men det sätt du skrev på går lättare att tolka som att du inte ansåg att någon hade svarat i tråden. Därför är min tolkning av ditt svar närmare sättet du formulerade dig på
    Lättare för dig ja... men lättare för mig åt andra hållet. Så om vi lämnar subjektiviteten för ett ögonblick och tar den undersköna objektiviteten som hjälp så vinner jag.
  • Scratchy

Alla som tror att Isnogood har blivit uppäten av hästen räcker upp en hand!

*räcker upp handen och tittar menande på de andra*

• Scratchy
    Velour skrev 2009-11-14 23:50:15 följande:
    Men det är ju lika subjektivt för dig som för mig. Det bästa vore om flera fick tolka detta!
    Ja, det är lika subjektivt för alla, just därför vi borde använda objektiva kriterier... dvs vedertagen semantik.
  • Scratchy
    gaffsan skrev 2009-11-15 00:08:42 följande:
    Sluta snacka skit ,,, hästen har ätit upp Isnogood .hästen kommer att må skit . för han ar vegetiran , jja ja spyr han upp Isnogood kan hon maila oss Se va bra
    Och VI ska sluta snacka skit?
  • Scratchy

Eftersom ingen annan gör det så gratulerar jag mig själv till #2442.

• Scratchy
    Grizelda skrev 2009-11-15 00:28:33 följande:
    Men, hästar KAN inte spy!!! Stackars Isnogood! Det får blir som i Rödluvan och vargen, sprätta och sy... Eller, vänta, kanske det räcker med ett rejält lavemang?
    Varför skulle Isnogood behöva ett lavemang... eller, jahaaaaaa... du menar såååå...
  • Scratchy
    Velour skrev 2009-11-15 00:39:53 följande:
    Men vi gör såhär Mr.Scratchy. Eftersom jag är så SNÄLL och gärna kompromissar alt. ger folk en andra chans, så kan vi säga att du har rätt eftersom det enbart är du som vet vad du menade.
    Äntligen. Det gick enligt planen fast gick lite långsammare än jag hade tänkt.
  • Scratchy
    gaffsan skrev 2009-11-15 01:35:57 följande:
    Jupp den ende islandshästen som äter kött 
    Jag är smålänning... och äter kött...
  • Scratchy
    Isnogood skrev 2009-11-15 02:36:55 följande:
    Det var fredagen den 13de i går...man ska tydligen inte tatuera sig då....-Kom dit 16:30...åkte därifrån kl 00:00....och var endast 2 kinesiska tecken rikare på kroppen...-Fick i alla fall lära mig att jag har en VÄÄÄÄÄÄÄÄLDIGT svårtatuerad hud... finns inget spelrum i den....o sedan har jag tydligen NOLL underhudsfett på insidan av handlederna...en liten enkel tatuering som brukar ta 30-40 minuter tog över 2 timmar...-Han försökte övertala mig att jag INTE skulle börja min första tatuering på insidan av handleden då det är ett av de ömtåligaste ställena....-Mysko...för det gjorde inte ett dugg ont....fast o andra sidan så hamnade jag överst på hans lista när det gäller att ha hög smärttröskel för han förstod inte hur jag kunde sitta helt avslappnat o kolla på tv utan så mycket som en min el ett litet ryck i fingerspetsen alla dessa timmar... -Ska snart dit igen....Lördag...hämta häst...-Kom till Norrköping kl 14...flyget skulle komma kl 15...Men inget flyg...pga tekniska problem så var det 3 timmar försenat...o när det väl kom så tog det en evighet att lasta av, plus att en häst skadat sig under resan så det krävdes en hel del undersökningar innan de ens fått av den från planet... -Fick fylla i våra papper o sedan var det att vänta...o vänta...o vänta...-Till slut så började dom släppa in transporter på området de lämnade ut o lastade en häst åt gången....-Fanns 77 hästar ombord....så, det tog lite tid....så pass mycket tid så det hann bli söndag innan vi fick träffa denna lilla fröken...-Klockan 02:04 stannade jag bilen här hemma o nu står hon i stallet o äter hö Fy faan vad skönt med semester nu.....
    Shit!
Svar på tråden Tråddödare igen....