Inlägg från: Scratchy |Visa alla inlägg
  • Scratchy

Tråddödare igen....

Jagbyttenick skrev 2009-11-13 23:01:13 följande:
    Sorry Ska sluta nu och gå och kurera förkylningen istället, så jag orkar med gåsamiddag imorgon
    Grattis till #2345!
  • Scratchy
    Scratchy skrev 2009-11-14 01:49:21 följande:
    Jag?
    Grattis till mig själv!
  • Scratchy
    Alm skrev 2009-11-14 01:52:22 följande:
    Aaaaa Grattis. Mer gamla tråkiga historier? Nån? Snälla
    Jag vill höra spökhistorier... startade en tråd för det, men det är ingen som har svarat... *snyft*
  • Scratchy
    gaffsan skrev 2009-11-14 01:51:00 följande:
    Men skitsnack
    Vem pratar du med? Ska jag känna mig förolämpad och gå till motattack?
  • Scratchy
    Alm skrev 2009-11-14 01:59:05 följande:
    Åååå gud vad ynklig man kan va då. Är du ensam hemma?
    Jag är inte ynklig. I så fall hade jag ju inte velat höra spökhistorier. Det är att alla ignorerar mig som gör att jag snyftar...
  • Scratchy
    gaffsan skrev 2009-11-14 01:57:34 följande:
    Klappar dig  
    Tack!
  • Scratchy
    Sedek skrev 2009-11-14 07:59:06 följande:
    Fröken Isnogood...? Hallåååååååå Är du där?
    Jaaaaa, jag är här...

*harkel... går upp i falsettt*

Jaaaaa, jag är här...
  • Scratchy
    Sedek skrev 2009-11-14 07:48:55 följande:
    Attans va bra, TVÅ saker!!! Vi är måste vara tvillingsjälar, vilsna och bortkomna på FL som äntligen funnit varandra
    Eller är du och Velour samma person med två olika alias?
  • Scratchy

Har ni kollat rubriken "Var köper du troligen din saffran"? Min första tolkning av frågan var helt fel. Jag kom in på kvantfysiken, och osäkerhetsprincipen att en subatomär massa inte existerar på en viss plats utan åker runt i långa banor, så när något verkar vara på en viss plats så är det bara så att elektronerna är där oftast. Så alltså är jag inte här, men det är här man troligast kan träffa på mig. Men jag antar att det inte var det som menades.

• Scratchy
    Velour skrev 2009-11-14 12:05:59 följande:
    Nu är ju du elak igen! Jag svarade...Visserligen inte det svar du var ute efter, men likväl svar ändå!
    Men du avslöjar ju i svaret att du är medveten om att jag nu inte kan skryta om att jag dödade en tråd innan den kommit igång. Hur kan det vara jag som är elak då?
Svar på tråden Tråddödare igen....