Inlägg från: Scratchy |Visa alla inlägg
  • Scratchy

Tråddödare igen....

Klart att hästen är köttätande. Det var ju hästarna som uppfann hamburgaren. Ja, de säger ju att hamburgerkött kommer från hästen... duh!

• Scratchy

Jag var inne i västerhänthettråden och kollade lite. Såg att lite folk härifrån varit där.

Så, alla vänsterhänta i tråden räcker upp en hand!

*räcker upp en hand*

• Scratchy
    Grizelda skrev 2009-11-15 16:07:17 följande:
    Här är en south paw till!
    Har alltid tyckt att du verkat intelligent, socialt kompetent, omtänksam och med ett stort hjärta, så jag har nog misstänkt att du var vänsterhänt.

Jag tänkte faktiskt ett tag att starta en tråd om hur vi vänsterhänta är överlägsna de andra så att vi kunde dela våra upplevelser, men jag tog mig inte för att göra det. Onödigt att påpeka det uppenbara liksom...
  • Scratchy

Ord blind skrev 2009-11-15 16:14:22 följande:

Jaha, är jag korkad eller?
    Nej nej... så länge du inte är högerhänt... *drar undan smalbenen*

Nej, allvarligt så tror jag att du har mycket vänsterhänt inom dig, bara att det kanske inte manifesteras så starkt som man hade kunnat önska.
  • Scratchy

Men vi vänsterhänta diskrimineras väldigt mycket. Vi är kränkta... KRÄNKTA!

Haha, jag är typ en av de få i Sverige som aldrig ansett mig vara kränkt. Här hade jag ju faktiskt haft en anledning till att vara kränkt, men problemet är att jag lärt mig allt med höger också, så jag är helt dubbelhänt vilket gör att jag inte lider alls. Men å andra sidan kanske jag kan vara kränkt eftersom jag tvingats lära mig detta onaturliga. Men då kommer ju problemet att jag faktiskt är väldigt glad att jag kan göra det mesta med båda händerna. Men jag vill också vara kränkt!

• Scratchy
    Polly S skrev 2009-11-15 17:26:42 följande:
    grattis till 2500!
    Tack sötnosen!
  • Scratchy
    Grizelda skrev 2009-11-15 17:55:52 följande:
    Ord blind skrev 2009-11-15 17:04:32 följande:
    Jag har inte heller vetat om att jag är funktionshindrad, eller mindre värd, men här lär man sig något nytt varje dag. Men vadå, om en "funktionshindrad" kan bli president i USA känns det ändå som om det finns hopp .
    De flesta presidenter i USA har varit funktionshindrade. I alla fall de senaste tre.
  • Scratchy
    Polly S skrev 2009-11-15 17:45:35 följande:
    va, menar du att resten av mig är ful? nu blir jag kränkt!

eller.. nej. men jag ska nog inte läsa mer på FL, är rädd att dumhet smittar av sig.
    Nej, resten av dig är vacker, elegant och sexig... men nosen är söt!
  • Scratchy
    Jag är rädd för det också. Häromdagen blev jag plötsligt osäker på hur man stavar till "diskution"...
    Men det var här jag lärde mig att det stavas "situvation". Det visste jag inte innan.
Svar på tråden Tråddödare igen....