• Midka

Tråddödare igen....

Tja.. har hört att den gamla är på väg att dö, så om vi ska fortsätta får vi ordna en ny. Får se om detta blir en "äkta" tråddödare

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-20 11:34
    Här är nästa tråddödare. Välkomna!!!
    www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360.html

• Svar på tråden Tråddödare igen....
  • Polly S

vad andlös du verkar! (och jag som trodde du bara ville vara svanlös -ha!)

Isnogood skrev 2009-11-16 18:50:11 följande:
    HHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
    HEJ
  • Scratchy
    HHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH HHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH HHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH HHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH HHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH HHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH HEJ
    Oj, va grönt det blev i min värld nu...

... smyger sig på sådär...

Men hej på dig också...
  • Scratchy
    Polly S skrev 2009-11-16 18:52:18 följande:
  • Isnogood
    Polly S skrev 2009-11-16 18:52:18 följande:
    Scratchy skrev 2009-11-16 18:53:26 följande:
    Oj, va grönt det blev i min värld nu...... smyger sig på sådär... Men hej på dig också...
  • Velour

Jag har väl inte själv varit helt oskyldig i trådar om bl.a. religion med mina ifrågasättanden osv...

Hursom, ja ibland är det sjukt vilka saker man får en varning för. Man funderar hur en moderator kan tycka att just detta jag skrivit kan brya mot någon regel.

Men fick du veta att det var han som hade anmält dig?

Scratchy skrev 2009-11-16 18:47:30 följande:
    Men visst är det så att vissa personer anmäler absolut allt man skriver?Jag var inne i en tråd för länge sedan, och det var en person som anmälde bort alla mina inlägg. Det handlade typ om tro och skepticism och en person var väldigt aggressiv och hånade och förnedrade andra. Han var skeptiker. Men jag upptäckte att när han var så himla duktig och bara trodde på vetenskapen och förnedrade allt annat, så hade han faktiskt missat all forskning inom kvantfysiken de senaste hundra åren, så jag hade ju inga problem att argumentera emot. Men så fort han märkte att han själv var opåläst och inte kunde få ihop sina argument så anmälde han mig.Sen fortsatte det; så länge han hade bra argument så var allt bra, men så fort någon annan hade bättre argument så anmälde han. Det konstiga är ju att moderatorerna gick på det hela tiden, de måste ju ha sett att det inte fanns någon riktig anledning.
  • Velour
    HHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH HHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH HHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH HHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH HHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH HHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH HEJ
  • Grizelda

Nej, jag heter inte Karin och inte Birgitta. Jag gissar på att Scratchy heter Tobiazh eller Fredderrikh. Är det gula namn?

• Scratchy
    Velour skrev 2009-11-16 18:57:36 följande:
    Jag har väl inte själv varit helt oskyldig i trådar om bl.a. religion med mina ifrågasättanden osv...Hursom, ja ibland är det sjukt vilka saker man får en varning för. Man funderar hur en moderator kan tycka att just detta jag skrivit kan brya mot någon regel. Men fick du veta att det var han som hade anmält dig?
    Eller så var det någon annan som konsekvent följde efter honom och besyddade honom i tre olika trådar och i praktiken alla inlägg som gick emot honom.
  • Velour

Rebecka?

Grizelda skrev 2009-11-16 18:59:19 följande:
    Nej, jag heter inte Karin och inte Birgitta. Jag gissar på att Scratchy heter Tobiazh eller Fredderrikh. Är det gula namn?
  • Ord blind
    Scratchy skrev 2009-11-16 18:49:00 följande:
    Du kanske tar lite fel på tid. Namnet är bara typ 500 år gammalt och helt konstruerat.
    Gustav
Svar på tråden Tråddödare igen....