• Midka

Tråddödare igen....

Tja.. har hört att den gamla är på väg att dö, så om vi ska fortsätta får vi ordna en ny. Får se om detta blir en "äkta" tråddödare

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-20 11:34
    Här är nästa tråddödare. Välkomna!!!
    www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360.html

• Svar på tråden Tråddödare igen....
  • Isnogood
    Sedek skrev 2009-11-20 19:46:15 följande:
    Varför är jag knäpp tycker du?
    Sedek skrev 2009-11-20 19:52:32 följande:
    vad tänker du på?
    Jag sa aldrig att det var något negativt....om det är knäppt får stå för dig, det är i så fall vad du själv byggde in i den korta mening jag skrev vilken bara bestod av 2 enkla ord...
  • Sedek
    Velour skrev 2009-11-20 21:32:18 följande:
    Jag vet, men jag skulle kunnat vara bättre eller annorlunda. Det kanske är lite av en negativ sida hos mig, men jag anser att man alltid kan göra bättre ifrån sig. Inte så att jag ställer orimliga krav, men jag tycker inte att man ska säga "det är så jag är" i situationer där man KAN göra/tänka annorlunda. Det är liksom en av de största anledningarna till varför det inte funkade mellan mig och mitt ex. Han ville inte reflektera över sitt handlande för fem öre
    Nej jag menar inte att man ska skylla dåliga handlingar på självet! Klart man ska ha insikt och en vilja att ständigt öka självmedvetenheten. Det jag menade var att jag är ju jag nu, och hade jag haft en annan mor, annan uppväxt, andra kompisar, annan stad osv hade jag inte varit jag idag. Då hade jag varit en annan, jag vill vara jag... Men jag söker ständigt möjligheter att bli bättre på det ena och det andra.

Fråga mig, jag är expert på personlig utveckling

Mvh
    C.G. Jung
  • Sedek
    Jagbyttenick skrev 2009-11-20 21:54:08 följande:
    Ja det är ganska fin tycker jag med Förta gången vi var ihop var jag 14 och han 17, men han tyckte jag var för ung, men det tyckte inte jag Fast efter två försök var vi bara mycket nära vänner i tre år innan vi insåg att vi borde ligga i en soffa och hångla (upp en nivå från lågstadiet ) hellre än sitta på en parkbänk och röka och snacka skit, så då gjorde vi det
    Ni lade er på parkbänken och hånglade förstår jag...?
  • Sedek
    Isnogood skrev 2009-11-20 21:54:35 följande:
    Jag sa aldrig att det var något negativt....om det är knäppt får stå för dig, det är i så fall vad du själv byggde in i den korta mening jag skrev vilken bara bestod av 2 enkla ord...
    Mm...

Jag och min slutledningsförmånga..
  • Velour
    Jagbyttenick skrev 2009-11-20 21:54:08 följande:
    Ja det är ganska fin tycker jag med Förta gången vi var ihop var jag 14 och han 17, men han tyckte jag var för ung, men det tyckte inte jag Fast efter två försök var vi bara mycket nära vänner i tre år innan vi insåg att vi borde ligga i en soffa och hångla (upp en nivå från lågstadiet ) hellre än sitta på en parkbänk och röka och snacka skit, så då gjorde vi det
    Hahahh! Så himla nice!
  • Isnogood
    Sedek skrev 2009-11-20 21:59:56 följande:
    Mm...Jag och min slutledningsförmånga..
    Mm....fungerar tydligen inget vidare....
  • Velour
    Jagbyttenick skrev 2009-11-20 21:46:01 följande:
    Ja jag med, men herregud vad skönt det är att vara vuxen! Största nackdelen är att man blir mer och mer blödig för varje år som går. Ikväll har jag gråtit till Idol... Pinsaaamt
    Ja, det håller jag med om till hundra procent. Dock har jag blivit extremt blödig efter att jag fått barn. Jag kan inte fatta hur det liksom vände så snabbt. Från att vara en bekymmerslös person, bekymrar jag mig överdrivet mycket nu. Mer än vad som är nyttigt för lillen. Men jag försöker bättra mig
  • Velour
    Sedek skrev 2009-11-20 21:55:13 följande:
    Nej jag menar inte att man ska skylla dåliga handlingar på självet! Klart man ska ha insikt och en vilja att ständigt öka självmedvetenheten. Det jag menade var att jag är ju jag nu, och hade jag haft en annan mor, annan uppväxt, andra kompisar, annan stad osv hade jag inte varit jag idag. Då hade jag varit en annan, jag vill vara jag... Men jag söker ständigt möjligheter att bli bättre på det ena och det andra.Fråga mig, jag är expert på personlig utveckling MvhC.G. Jung
    Punkt slut! (håller med)
  • Scratchy
    Ja, det håller jag med om till hundra procent. Dock har jag blivit extremt blödig efter att jag fått barn. Jag kan inte fatta hur det liksom vände så snabbt. Från att vara en bekymmerslös person, bekymrar jag mig överdrivet mycket nu. Mer än vad som är nyttigt för lillen. Men jag försöker bättra mig
    Därför jag aldrig ska ha barn. Jag oroar mig redan för mycket.
  • Scratchy
    Sedek skrev 2009-11-20 21:55:13 följande:
    Nej jag menar inte att man ska skylla dåliga handlingar på självet! Klart man ska ha insikt och en vilja att ständigt öka självmedvetenheten. Det jag menade var att jag är ju jag nu, och hade jag haft en annan mor, annan uppväxt, andra kompisar, annan stad osv hade jag inte varit jag idag. Då hade jag varit en annan, jag vill vara jag... Men jag söker ständigt möjligheter att bli bättre på det ena och det andra.Fråga mig, jag är expert på personlig utveckling MvhC.G. Jung
    *googlar för att se vad han kopierat ifrån*

*hittar ingenting*

*drar slutsats att Sedek måste ha kommit på det själv*

*undviker att ge Sedek cred för sitt smarta inlägg*

*kommer drömma mardrömmar inatt (...igen)*
Svar på tråden Tråddödare igen....