• Midka

Tråddödare igen....

Tja.. har hört att den gamla är på väg att dö, så om vi ska fortsätta får vi ordna en ny. Får se om detta blir en "äkta" tråddödare

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-20 11:34
    Här är nästa tråddödare. Välkomna!!!
    www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360.html

• Svar på tråden Tråddödare igen....
  • Scratchy

Jag gick just in på Google Earth och råkade fippla lite med internetuppkopplingen så jorden försvann. Så vet ni det. Om marken försvinner under fötterna på er så var det mitt fel. Jag ber mycket om ursäkt, men kan inte ärligt säga att jag ångrar mig. Tyvärr, men är man psykopat så är man.

• Isnogood
    Scratchy skrev 2009-11-20 22:08:21 följande:
    Därför jag aldrig ska ha barn. Jag oroar mig redan för mycket.
    Spelar ingen roll..innan men vat ordet av så är dom i alla fall tonåringar o skiter i vad du tycker i alla fall....
  • Scratchy
    Isnogood skrev 2009-11-20 22:11:25 följande:
    Full...eller ful....
    Du vet jag inte... men jag, lite av båda...
  • Scratchy
    Isnogood skrev 2009-11-20 22:12:12 följande:
    Spelar ingen roll..innan men vat ordet av så är dom i alla fall tonåringar o skiter i vad du tycker i alla fall....
    Och då finns det ju ännu mindre poäng i att skaffa dem... och att oroa sig...
  • Velour
    Scratchy skrev 2009-11-20 22:08:21 följande:
    Därför jag aldrig ska ha barn. Jag oroar mig redan för mycket.
    Yep. Men jag ångrar inte min son. Jag kände i hela min kropp och själ att jag ville ha barn. De bekymmer jag har är pga att jag inte litar på omgivningen. Men man kan alltid hitta lösningar
  • Isnogood
    Scratchy skrev 2009-11-20 22:12:46 följande:
    Du vet jag inte... men jag, lite av båda...
    Jag är en hel del av båda....

Tycker om din bild....fast, det hade jag ju gjort utan o va full eller ful med..
  • Velour
    Scratchy skrev 2009-11-20 22:11:55 följande:
    Jag gick just in på Google Earth och råkade fippla lite med internetuppkopplingen så jorden försvann. Så vet ni det. Om marken försvinner under fötterna på er så var det mitt fel. Jag ber mycket om ursäkt, men kan inte ärligt säga att jag ångrar mig. Tyvärr, men är man psykopat så är man.
    Kom spontant att tänka på Brain (i Pinky and the Brain)
  • Scratchy
    Isnogood skrev 2009-11-20 22:14:47 följande:
    Jag är en hel del av båda....Tycker om din bild....fast, det hade jag ju gjort utan o va full eller ful med..
    Och imorgon kommer du att vara nykter men fortfarande...
  • Isnogood
    Scratchy skrev 2009-11-20 22:13:51 följande:
    Och då finns det ju ännu mindre poäng i att skaffa dem... och att oroa sig...
    D e lugnt...finns gott om barn.. du kan säkert låna någon när du har lust...

O sen kommer nog en dag när du glömt all oro o står där med tjejen som har en växande mage, ser på er nyköpta villa med volövon parkerad på uppfarten o hunden i koppel bredvid er...
Svar på tråden Tråddödare igen....