• Midka

Tråddödare igen....

Tja.. har hört att den gamla är på väg att dö, så om vi ska fortsätta får vi ordna en ny. Får se om detta blir en "äkta" tråddödare

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-20 11:34
    Här är nästa tråddödare. Välkomna!!!
    www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360.html

• Svar på tråden Tråddödare igen....
  • Scratchy

Isnogood, vad menade du egentligen när du skrev "full eller ful"?

• Jagbyttenick
    Sedek skrev 2009-11-20 21:56:34 följande:
    Jagbyttenick skrev 2009-11-20 21:54:08 följande: Ni lade er på parkbänken och hånglade förstår jag...?
    Typ, eller i min pappas trappuppgång stod vi en bra stund
  • Isnogood
    Scratchy skrev 2009-11-20 22:16:06 följande:
    Och imorgon kommer du att vara nykter men fortfarande...
    Självklart...vid 33 års ålder så har jag gett upp försöken att supa mig snygg......
    men efter o ha fått veta att jag ska dö den 23e mars 2010 så va faan...måste ju hinna dricka upp spriten....
  • Velour

Det här är ett gäng jag faktiskt skulle vilja träffa på IRL! Isnogood, kan inte vi komma hem till din gård och ha lite kul, samt få rida lite på dina hästar?

En gammal vän till mig bodde också på en gård och hade hästar i diverse storlekar. En av gångerna hon hade bjudit oss hem till sig, hade hon även anordnat ponnystafett Det var en riktigt kul upplevelse kan jag säga!

• Scratchy
    Isnogood skrev 2009-11-20 22:16:34 följande:
    D e lugnt...finns gott om barn.. du kan säkert låna någon när du har lust...O sen kommer nog en dag när du glömt all oro o står där med tjejen som har en växande mage, ser på er nyköpta villa med volövon parkerad på uppfarten o hunden i koppel bredvid er...
    Japp, samma dag som jag kommer att hoppa ur flygplanet utan fallskärm. Man behöver faktiskt bara fallskärmen om man tänker hoppa en andra gång.
  • Velour
    Isnogood skrev 2009-11-20 22:16:34 följande:
    D e lugnt...finns gott om barn.. du kan säkert låna någon när du har lust...O sen kommer nog en dag när du glömt all oro o står där med tjejen som har en växande mage, ser på er nyköpta villa med volövon parkerad på uppfarten o hunden i koppel bredvid er...
    Ja, Scratchy kan ju låna Sedeks dotter! Han vill ju mer än gärna hyra ut henne. Det blir win-win för båda egentligen. Sedek får lite avlastning och Scratchy kan öva på sin fadersroll
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2009-11-20 22:05:59 följande:
    Jagbyttenick skrev 2009-11-20 21:46:01 följande: Ja, det håller jag med om till hundra procent. Dock har jag blivit extremt blödig efter att jag fått barn. Jag kan inte fatta hur det liksom vände så snabbt. Från att vara en bekymmerslös person, bekymrar jag mig överdrivet mycket nu. Mer än vad som är nyttigt för lillen. Men jag försöker bättra mig
    Ja precis, det gick från att aldrig gråta till värsta gråterskan på bara nåt år, och extremt fort efter man fått barn! Och oron är ju brutal! Jag fick sömnproblem och fick köra en runda KBT för att kunna släppa oron såpass att jag numera faktiskt sover hyfsat bra! För man fungerar inte på under tre timmars sömn per dygn särskilt länge.
    Så det gäller att ta tag i oron och lära sig hantera den, annars blir man bara ett vrak!
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2009-11-20 22:19:27 följande:
    Ja, Scratchy kan ju låna Sedeks dotter! Han vill ju mer än gärna hyra ut henne. Det blir win-win för båda egentligen. Sedek får lite avlastning och Scratchy kan öva på sin fadersroll
    Bra idé!
  • Scratchy
    Isnogood skrev 2009-11-20 22:14:47 följande:
    Tycker om din bild....fast, det hade jag ju gjort utan o va full eller ful med..
    Du menar min nya avatar? Jag undrade just när någon skulle kommentera den. Antar att eftersom alla måste ha sett den och ingen sagt något så var den inte så populär.

Men jag drömde om just den ormen i natt, så jag tyckte att den passade.
  • Velour
    Jagbyttenick skrev 2009-11-20 22:20:08 följande:
    Ja precis, det gick från att aldrig gråta till värsta gråterskan på bara nåt år, och extremt fort efter man fått barn! Och oron är ju brutal! Jag fick sömnproblem och fick köra en runda KBT för att kunna släppa oron såpass att jag numera faktiskt sover hyfsat bra! För man fungerar inte på under tre timmars sömn per dygn särskilt länge. Så det gäller att ta tag i oron och lära sig hantera den, annars blir man bara ett vrak!
    Oj, gick det så långt?? Skönt att det har blivit bättre nu.
Svar på tråden Tråddödare igen....