• Midka

Tråddödare igen....

Tja.. har hört att den gamla är på väg att dö, så om vi ska fortsätta får vi ordna en ny. Får se om detta blir en "äkta" tråddödare

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-20 11:34
    Här är nästa tråddödare. Välkomna!!!
    www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360.html

• Svar på tråden Tråddödare igen....
  • Scratchy

Jag gillar dina självporträtt Isnogood. Du har talang och är inte alls så ful som spegeln spegeln på väggen där säger.

• Velour
    Scratchy skrev 2009-11-20 23:22:46 följande:
    Ja, ni är bönder på grund av det geografiska läget. Det säger ju ingenting om Småland för det var ju inte med i diskussionen.Jag menar, om jag är en människa betyder ju inte det att inte du också kan vara en människa. Liksom...
    Jo, för skånskan och i synnerhet småländskan är mer bonnigt. Då förstår jag inte varför östgötskan ska vara så mobbad.

• Scratchy

Ni svarar för långsamt ikväll. Jag går och gör något annat istället.

Ha det så trevligt!

Xau!

• Velour
    Scratchy skrev 2009-11-20 23:23:54 följande:
    Nej, och jag tänker inte göra det förrän de binder fast mig och vaccinerar mig mot min vilja. Clockwork Orange-stil.
    Varför?
  • Sedek
    Velour skrev 2009-11-20 23:24:58 följande:
    OK, då bestämmer jag att den tanksrpiddheten ska drabba dig ikväll..
    Misstänker att den har drabbat oss alla i tråden... Eller så är det jag som blandar ihop den med mig själv
  • Isnogood
    Scratchy skrev 2009-11-20 23:25:20 följande:
    Jag gillar dina självporträtt Isnogood. Du har talang och är inte alls så ful som spegeln spegeln på väggen där säger.
    Ah..tack du e inte så slemmig som du ser ut du heller.......
  • Sedek
    Velour skrev 2009-11-20 23:24:11 följande:
    På östgötska blir det "oäkor"
    Haha

Den dialekten alltså...
  • Scratchy
    Velour skrev 2009-11-20 23:25:55 följande:
    Jo, för skånskan och i synnerhet småländskan är mer bonnigt. Då förstår jag inte varför östgötskan ska vara så mobbad.
    Men det var ju precis det jag skrev. Öschötskan påverkas väl inte av hur bonnig skånskan är. Allt kan vara bonnigt.

Anledningen till att öschötskan är mobbad är för att du är öschöte och jag väschöte. Så, fattar ju? Det kallas motpartsbild och är hur kul som helst att jobba med om man vill få den reaktionen som du just gav mig.
  • Sedek
    Scratchy skrev 2009-11-20 23:26:15 följande:
    Ni svarar för långsamt ikväll. Jag går och gör något annat istället. Ha det så trevligt! Xau!
    Pratar du småländska?
  • Scratchy
    Sedek skrev 2009-11-20 23:28:20 följande:
    Haha Den dialekten alltså...
    Det blir det på andra sidan Vättern också tyvärr.
Svar på tråden Tråddödare igen....