• Midka

Tråddödare igen....

Tja.. har hört att den gamla är på väg att dö, så om vi ska fortsätta får vi ordna en ny. Får se om detta blir en "äkta" tråddödare

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-20 11:34
    Här är nästa tråddödare. Välkomna!!!
    www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360.html

• Svar på tråden Tråddödare igen....
  • Ord blind
    Velour skrev 2009-11-24 10:53:52 följande:
    Ord blind skrev 2009-11-24 10:52:49 följande:
    Ah, nej vad synd!! Är du säker på att det inte går att fixa en helg?
    Jag värnar även om min anonymitet även om det hade varit otroligt skoj att träffas. :)
  • Velour

Ord blind skrev 2009-11-24 11:04:41 följande:

Jag värnar även om min anonymitet även om det hade varit otroligt skoj att träffas. :)
    Mäh!

OK, då.
  • Velour

På tal om anonymitet, Sedek, du skrev att du hade tänkt lägga ut några bilder på dig själv. Varför dröjer du? Har du ångrat dig?

• Jagbyttenick
    Velour skrev 2009-11-24 10:42:10 följande:
    J hjärtar A,du vet väl att det blir en träff hos Issan runt den 25 januari?
    Jag läste, men det är så att min svägerska fyller 25 då, så jag lär inte kunna komma. Plus att vi ska bo på herrgård i Sörmland, A och jag, i början av januari om det vill sig väl, och då vet jag inte hur lockad jag är av att åka 50-60 mil och lämna Skåneland så snart igen
    Jag vet att jag låter negativ som bara den, men det är jag inte, jag hade gärna kommit och därför blir jag tjurig när ni bestämmer en så dum tidpunkt!
  • Velour
    Jagbyttenick skrev 2009-11-24 11:13:06 följande:
    Jag läste, men det är så att min svägerska fyller 25 då, så jag lär inte kunna komma. Plus att vi ska bo på herrgård i Sörmland, A och jag, i början av januari om det vill sig väl, och då vet jag inte hur lockad jag är av att åka 50-60 mil och lämna Skåneland så snart igen Jag vet att jag låter negativ som bara den, men det är jag inte, jag hade gärna kommit och därför blir jag tjurig när ni bestämmer en så dum tidpunkt!
    Hahha, men den tidpunkten passar MIG så bra

Så du tror inte att du kan komma 29-30 jan. alternativt 30-31 jan?
  • Jagbyttenick
    Hahha, men den tidpunkten passar MIG så bra Så du tror inte att du kan komma 29-30 jan. alternativt 30-31 jan?
    Misstänker att det inte går nej...
  • Velour
    Jagbyttenick skrev 2009-11-24 11:43:44 följande:
    Misstänker att det inte går nej...
    FAN! Du kan inte, Ordblind vill inte...Så nu är det bara jag, Issan, Fiona, Grizlan, Sedek, Qwerty och Scratchy kvar. Om inte nåt händer så att även de avböjer.

Hmmm...har jag glömt någon?
  • Jagbyttenick
    FAN! Du kan inte, Ordblind vill inte...Så nu är det bara jag, Issan, Fiona, Grizlan, Sedek, Qwerty och Scratchy kvar. Om inte nåt händer så att även de avböjer.Hmmm...har jag glömt någon?
    Kanske vår TS?
  • Velour
    Jagbyttenick skrev 2009-11-24 11:53:10 följande:
    Kanske vår TS?
    Hahaha, vilket misstag!! TS får bli hedersgäst.
Svar på tråden Tråddödare igen....