• Midka

Tråddödare igen....

Tja.. har hört att den gamla är på väg att dö, så om vi ska fortsätta får vi ordna en ny. Får se om detta blir en "äkta" tråddödare

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-20 11:34
    Här är nästa tråddödare. Välkomna!!!
    www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360.html

• Svar på tråden Tråddödare igen....
  • Velour

Jag tänkte på Gaffsan också, trots att hon har försvunnit ur tråden.

• Velour

Sedek, har en fråga om vikt. Jag är 1.60, hur mycket bör jag väga? Eller rättare sagt, vad bör idealvikten vara för mig?

Själv satsar jag på runt 55-57 kg, som jag vägt större delen av mitt vuxna liv.

• Isnogood
    Velour skrev 2009-11-24 12:13:58 följande:
    Sedek, har en fråga om vikt. Jag är 1.60, hur mycket bör jag väga? Eller rättare sagt, vad bör idealvikten vara för mig?Själv satsar jag på runt 55-57 kg, som jag vägt större delen av mitt vuxna liv.
    Inte för att jag är Sedek...men jag tycker det låter bra..

Själv väger jag 56 till 172 cm... inte alltid så kul..särskilt inte när jag tatuerade mig o han hittade NOLL underhudsfett på insidan av handlederna...
    Många timmar blev det för något som skulle gå under timmen...
  • Isnogood

Ah..!

På fredag så åker jag till tatueraren igen
    Denna gång är det halsen som offrar sig...

Tecknena (?) har nästan läkt (bild kommer när dom läkt helt..)

Så nu e det dags igen....

Efter nyår någon gång (inte FÖR långt efter) så ska jag till en annan tatuerare som tatuerar i färg...

"funderar på hur många drakar som får plats på kroppen"

• Velour
    Isnogood skrev 2009-11-24 12:26:00 följande:
    Inte för att jag är Sedek...men jag tycker det låter bra.. Själv väger jag 56 till 172 cm... inte alltid så kul..särskilt inte när jag tatuerade mig o han hittade NOLL underhudsfett på insidan av handlederna... Många timmar blev det för något som skulle gå under timmen...
    Lagom smal o fin trots att du ligger på gränsen till underviktig enligt BMI-skalan. Dock har jag rätt mycket kvar tills jag kommer ner till ca. 57 kg.
  • Velour
    Isnogood skrev 2009-11-24 12:28:54 följande:
    Ah..!På fredag så åker jag till tatueraren igen Denna gång är det halsen som offrar sig...Tecknena (?) har nästan läkt (bild kommer när dom läkt helt..)Så nu e det dags igen....Efter nyår någon gång (inte FÖR långt efter) så ska jag till en annan tatuerare som tatuerar i färg... "funderar på hur många drakar som får plats på kroppen"
    Oj, halsen! Mycket känsligt. Vad ska det bli för motiv där?
  • Isnogood
    Velour skrev 2009-11-24 12:31:14 följande:
    Oj, halsen! Mycket känsligt. Vad ska det bli för motiv där?
    En drake..... ( )
  • Velour
    Isnogood skrev 2009-11-24 12:33:49 följande:
    En drake..... ( )
    Hehe, drakkär!
  • Velour

Just det, det var väl ditt kinesiska tecken va?

• Velour

Aja, nu ska jag hämta sonen från dagis och senare på eftermiddagen (från 16-21) kommer jag att heta Laila

C U!

Svar på tråden Tråddödare igen....