Inlägg från: Sedek |Visa alla inlägg
  • Sedek

Tråddödare igen....

Scratchy skrev 2009-11-18 23:39:13 följande:
    Så du ser komplexa samband men har uppenbarligen inte snappat uppsarkasmen i mina inlägg. Din oförmåga att förstå sarkasm tyder på att du antingen är under sju år eller bor i stockholmsområdet.
    Äh, jag måste ju bara:

Nej jag ser inga komplexa sammanhang. Det är ju exakt det jag skriver i inlägget du citerar

Fast kanske det du skriver här ovan också är ett komplext samband av sarkasm kopplat till en serie inlägg du redan skrivit...

Jag kan en del om småbarn, andningsrelaterade sjukdomar, projektledarskap, Jungs personlighetsprofiler och slutligen en del om tjejer. Men sen är det stopp. Kanske jag ska gå en kurs om komplexa sammanhang och sarkasm

Och så passar jag på att säga godnatt, vilket jag skulle gjort för en timma sedan. Sov så gott!
  • Sedek
    Velour skrev 2009-11-18 23:59:19 följande:
    Vill du se en gullig youtubefilm innan du lägger dig?
    Jaaaaa!
  • Sedek
    Velour skrev 2009-11-19 00:00:06 följande:
    Postade tråden utan att lägga i länken Men här är den iaf

Mycket gulligt!

Det är precis lika gulligt verkligheten också
  • Sedek

Ord blind skrev 2009-11-19 08:51:14 följande:

Jag tror du har rätt.... :)
    Jag vet att ett av namnen i listan är rätt
  • Sedek
    Velour skrev 2009-11-19 03:02:27 följande:
    Nä...nu går jag och slaggar...
    Du skojar Kl 3 på natten!!!!

Tänk på dina organ, de slits ut i förtid om du inte sover.
  • Sedek
    Sedek skrev 2009-11-19 08:56:02 följande:
    Håller på att försöka döda en tråd med torra kommentarer om saker folk inte vill höra, får se hur det går: www.familjeliv.se/Forum-9-191/m48773166.html
    Attans, tystnaden redan bruten

Klappar mig själv på axeln och säger - Men det var ett bra försök..
  • Sedek
    Isnogood skrev 2009-11-19 10:37:12 följande:
    Det är den som går vilse som finner de nya vägarna. Källa: Niels Kjaer Attans vad många nya vägar jag måste ha hittat....
    Hm, du tänkte inte på här, och mina desperata försök att hitta hem till dig...!

Kolla in fettvågstråden nu Snälla tryck på länken!
  • Sedek
    Velour skrev 2009-11-19 14:05:55 följande:
    Jo, men jag vet inte vad det tog åt mig. Jag klagade ju på att jag var trött, men helt plötsligt försvann den känslan. Kanske det är så det känns när man blir övertrött?
    Jag blev väckt 05:30 i morse... Funderar på att sälja lilltjejen, eller i alla fall hyra ut henne ett tag så man får sova ut några veckor. Tror du blocket funkar?
  • Sedek
    Velour skrev 2009-11-19 14:42:46 följande:
    OJ, vad tidigt. Du kan hyra henne till mig ett tag så att jag lär mig komma in i en mer normal dygnsrytm. Med min egen plutt funkar det inte riktigt, då han vaknar runt sju på morgonen. Hade jag arbetat så hade det varit alldeles för sent att vakna då
    Mer än gärna Jag sätter henne på tåget i eftermiddag, ok? Du kan behöver inte betala nått, bara du tar henne några veckor. Hon är jättesöt, som att det hjälper kl 05:30...

Men du lägger dig kl 03 och går upp kl 7. Det är 4 timmars sömn det, inte bra säger jag dig, inte bra.

www.grapheine.com/bombaytv/movie-uk-c535ce5820bddbaac4739d2363e2a839.html
Svar på tråden Tråddödare igen....