Inlägg från: Sedek |Visa alla inlägg
  • Sedek

Tråddödare igen....

Polly S skrev 2009-11-17 22:34:54 följande:
    just det. huset var förresten en besvikelse. 3 miljoner i utgångspris, i STORT renoveringsbehov och inget garage, inte ens parkeringsplats! jaja, det kommer fler och bättre...
    Ojdå, får man fråga i vilken stad? Du kanske har sagt det innan och i så fall ber jag om ursäkt och skyller på att jag ibland, bara ibland, kan vara lite disträ...
  • Sedek
    Isnogood skrev 2009-11-17 22:39:04 följande:
    Erkände tidigare i tråden att jag inte kollat på filmerna....
    Du borde kolla in dem, genererar garanterat en massa skratt
  • Sedek
    Polly S skrev 2009-11-17 22:39:41 följande:
    nope, jag hemlar med stad, fegis som jag är, så jag har inte sagt det. men villorna i stan ligger mellan 2-4 miljoner beroende på läge & storlek -och sen trissas priset upp som satan av att alla tydligen ynglat av sig och vill ha hus... kollar vi 2 mil från stan, mitt emellan Storstan och mitt jobb (1,5 mil till ut på landet) får man SCHYSSTA hus för 1,5-2 miljoner. hmm, jag kanske får revidera det där med var jag vill bo...
    Det är ok, vi är ju hemlighetsfulla klubben här

Vi kan byta, ni kan få köpa mitt hus och så kan jag köpa er lägenhet. Ska byta hus mot lägenhet rätt så snart.
  • Sedek
    Isnogood skrev 2009-11-17 23:01:42 följande:
    Hm...kan man inte mota in alla knäppgökar i någon lagerlokal o slänga bort nyckeln..? -Vore faan så mycket enklare...
    Måste jag också in i lagerlokalen
  • Sedek
    Grizelda skrev 2009-11-17 23:20:00 följande:
    Tack! Längesedan jag fick ett nummer... Hmmm... nu fick jag idéer också...
    Ja med
  • Sedek
    Isnogood skrev 2009-11-17 23:14:41 följande:
    Hm.... -Är du bra som leksak..?
    Inte bara det, jag är bra på allt det som Grizelda beskriver så fint här nedan:
    Grizelda skrev 2009-11-17 23:17:49 följande:
    Jag tror det är meningen att du ska hämta ved, diska, mysa i soffan och låna ut din leksak... ANNARS åker du in.

Men det är ju ingen som vill träffa mig, inte ens på fika
  • Sedek
    Isnogood skrev 2009-11-17 23:42:20 följande:
    "MUMS" Meeeeh...båtresan i vår då..? -Räknas inte den eller..? Om du tar med dig tältpinnen..."harkel"...tältet så tar jag med mig...."hm"....."tänker" .....attans....eh......Mig själv...
    Hoppsan

Campingutrustningen är packad och klar så att säga
Svar på tråden Tråddödare igen....