Inlägg från: Sedek |Visa alla inlägg
  • Sedek

Tråddödare igen....

Velour skrev 2009-11-17 23:49:24 följande:
    Film från Scratchy Productions:www.grapheine.com/bombaytv/movie-uk-60
    37acca7... Titta här Sedek. Nu är rivaliteten igång på riktigt!
    Ja...

Kom på en idé. En superbra idé faktiskt!

Vi kan gå på dejt alla fyra: Velour, Isnogood, Scratchy och jag

Kan alla komma till Linköping kl 11:30 i morgon? Vi ses på nått kafé i stan, ok?
  • Sedek
    Velour skrev 2009-11-17 23:39:00 följande:
    Inatt är det stjärnfallsregn över jorden (från Tempel Tuttle). Time to make a lot of wishes!!
    Jag önskar mig en fikadejt i Linköping i morgon kl 11:30
  • Sedek
    Velour skrev 2009-11-17 23:55:14 följande:
    Men Scratchy är för ung för mig! Den yngsta jag dejtade var ETT år yngre än mig och jag kände mig som en pedofil
    Och hur gammal är fröken då?
  • Sedek
    Isnogood skrev 2009-11-17 23:55:51 följande:
    Jag vill inte dejta Velour...o jag tror inte hon vill dejta mig...sedan så är jag ganska säker på att Scratchy inte vill dejta dig....
    Ah meen! Killarna mot tjejerna så klart
  • Sedek
    Velour skrev 2009-11-17 23:56:21 följande:
    Vad rart! Det finns nog väldigt många fina läkare på sjukhuset som du kan få dejta med
    Är du läkare
  • Sedek
    Velour skrev 2009-11-17 23:59:26 följande:
    Hahah! I wish! Hur länge stannar du i byn?
    Det är bara i morgon, är klar på sjukan vid 14-15 tiden skulle jag tro. Var finns du att beskådas då?
  • Sedek

Miss Niles skrev 2009-11-18 00:00:00 följande:

Gokväll på er alla! Så ni har lyckats skapa ännu en tråd? Tänk vad man missar när datorn är sönder i över 1 månad...
    Nej men hej

Just när jag ska gå och lägga mig... Lämnar över till dig då så att säga, ha så kul i "din" tråd
  • Sedek
    Velour skrev 2009-11-18 00:06:56 följande:
    OK, så du åker efter kl.15. Jag finns i ett område nära dig Väldigt, väldigt nära till och med. Å andra sidan ligger det mesta av Linköping nära sjukhuset Det skulle ha varit kul med en fika, men men...
    Äh, är det den där Scratchy nu igen... Han var ju för liten sa du!?

Känn ingen press men om du inte visar dig så slutar jag göra filmer. Är det så du vill ha det så visst, varsågod.
  • Sedek

Grrrrr.....

Vänta bara,

And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who would attempt to make films about me and destroy my reputation. And you will know my name is the Sedek when I lay my vengeance upon thee...

Grrrrr.....

• Sedek
    Isnogood skrev 2009-11-18 10:19:47 följande:
    Attans...visste inte ens att du HADE ett rykte.....
    Jo, som den obotlige trådflirtaren och den gamle gubben Men det är ju bara du som vet det...
Svar på tråden Tråddödare igen....