Inlägg från: Sedek |Visa alla inlägg
  • Sedek

Tråddödare igen....

Velour skrev 2009-11-16 22:41:21 följande:
    Ja, och det har jag avslöjat tidigare
    Attans, jag är lite disträ som känt är...

Ska dit på onsdag faktiskt, bara över dagen och besöka sjukhuset
  • Sedek
    Scratchy skrev 2009-11-16 22:46:30 följande:
    Vilket? Skulle du vilka ha skjortan eller dela lägenhet med mig? *hoppas på skjortan*
    Låna skjorta och vara på gång att gå på dejt med Isnogood såklart
  • Sedek
    Scratchy skrev 2009-11-16 22:51:19 följande:
    Men Isnogood hade ju utlyst att den som passar i skjortan får gifta sig med henne. Som i Askungen typ...
    Attans!
  • Sedek
    Jagbyttenick skrev 2009-11-16 22:45:27 följande:
    Haha, gör du det. Du har min avatar att gå efter, det är så jag ser ut. Jag ska lära mina mycket äldre kollegor Excel och Jeeves eftersom de har haft andra verktyg att arbeta med tidigare. Ska bli kul!
    Låter som att ni kommer ha det riktigt skoj Akta er för en stirrande man som liknar någon som får för sig att kalla sig för Scratchy bara
  • Sedek
    Velour skrev 2009-11-16 23:02:19 följande:
    Blev inte bättre...Finns det mer man kan göra?
    Starta om datorn och installera om Windows...
  • Sedek
    Scratchy skrev 2009-11-16 23:03:13 följande:
    Slänga ut datorn genom fönstret...
    Grattis till 2900...
  • Sedek
    Velour skrev 2009-11-16 22:56:46 följande:
    Jaså? Får man fråga varför?
    Jobbar på ett företag som säljer apparater till sjukhus. Sjukhuset i Linköping ligger på mitt ansvarsområde så jag är där titt som tätt och jobbar. Trevligt gäng dessutom

Är du i närheten får du väl haka på, passa på att lära dig nått om hur man (nu censurerar jag resten pga alla industrispioner) ...
  • Sedek
    Jagbyttenick skrev 2009-11-16 23:05:45 följande:
    Jo, du kan tro jag kommer titta snett på alla goa gubbar
    Haha Scratchy är en go gubbe!

Göteborgare ska du akta dig för, men du är väl "hjärtar A" så att säga Så det kanske inte är göteborgsgubbsraggning som står på kvällsprogrammet...
  • Sedek
    Jagbyttenick skrev 2009-11-16 23:08:42 följande:
    Ojdå, låter som om vi är i samma bransch nästan... Vad för slags apparater? Medicinteknisk apparatur?
    Ja..! Men va kul, vad jobbar du med? Behandling, diagnostik, screening, lab? Ny blev jag nyfiken
  • Sedek
    Jagbyttenick skrev 2009-11-16 23:12:38 följande:
    Förbrukningsmaterial
    Jaha!

Har ni bakteriefilter, respslangar, trach-kanyler? Sånt som sitter på "mina patienter"

Själv jobbar jag inom lungdiagnostik och behandling av div andningsrelaterade störningar.
Svar på tråden Tråddödare igen....