Inlägg från: Sedek |Visa alla inlägg
  • Sedek

Tråddödare igen....

Scratchy skrev 2009-11-16 23:12:48 följande:
    Är det du som ligger bakom rf-ablations-manicken som åsamkade mig så mycket smärta?
    Nej tyvärr, men den låter dyr och rolig
  • Sedek
    Velour skrev 2009-11-16 23:17:24 följande:
    Ja, jag kommer nog med en gång!
    Jaha... Nej nu tappade jag modet. Han åker du till men inte kan du komma till sjukhuset i din egen stad

Attans!
  • Sedek
    Velour skrev 2009-11-16 23:25:20 följande:
    Tja, hade du valt ett bättre ställe så...
    Aha!

Så missy vill ha en lunchdejt?
  • Sedek
    Velour skrev 2009-11-16 23:48:30 följande:
    Den eviga kampen mellan Sedek och Scratchy www.grapheine.com/bombaytv/movie-uk-67e1099b7...
    Hahahahaha sant så sant. Kamsportare mot en långsam muskelbyggare med lite för mycket underhudsfett som jag så hade nog verkligheten sett ut ungefär sådär
  • Sedek
    Velour skrev 2009-11-16 23:49:42 följande:
    Hahah...var skulle du välja isåfall?
    Sjukhusrestaurangen...

Nej men skämt å sido, ingen aning, har aldrig lunchat någon annan stans än på sjukhuset och en korvmoj vid det böjda Scandichuset.

Ska sova nu och se om jag drömmer om den perfekta lunchdejten och i så fall notera vad stället heter. Återkommer i morgon.

• Sedek

Jag har sagt det och jag säger det igen, ni sover för lite!!! Man bygger upp en sömnskuld i kroppen, om man inte betalar tillbaka med sömn så tar kroppen betalt i form av organslitage. Bara så ni vet, sooooooov

• Sedek

Hejsan

Tillbaka hemma efter en lååååång föreläsningsomgång, sista innan tentan om 3 veckor.

Mötte ryska presidenten på vägen hem, blev stoppad 20 minuter på E4 när han och hans ryska hejdukar skulle åka från Arlanda till Stockholm. Bara så ni vet

• Sedek
    Jagbyttenick skrev 2009-11-17 22:28:29 följande:
    *vederbörligen imponerad*
    Oh tack

Hur går det med Göteborsplanerna? Dubbelkollat att hotellet finns kvar på Avenyn?

Tänkte på det du sa igår, hållt ihop i 12 år med "A". Fortsätt med det du, låter väldigt mysigt att fortfarande J hjärtar A efter så lång tid. Alltså det jag försöker säga är att byt inte ut honom mot en gubbe från Göteborg
  • Sedek
    Isnogood skrev 2009-11-17 12:40:25 följande:
    Spänningen stiger.... VEEEEEEEEEEEEEM av dessa goa "gubbar" ska vinna över Velour på "sin" sida.... Attans...detta e ju som en sån där ytters lååååååååångdragen såpa på tv.... bortsett då från att man inte får se något i bild utan bara i text...... "väntar med spänning på fortsättningen av detta drama"
    Men det är ju inte bara bild, såpan finns på riktigt i en massa småfilmer
Svar på tråden Tråddödare igen....