Inlägg från: Sedek |Visa alla inlägg
  • Sedek

Tråddödare igen....

Tror ingen vet vad bärs betyder på norska, för då hade ni inte skrivit att ni ska dricka det

• Sedek
    Isnogood skrev 2009-11-18 19:54:39 följande:
    Hm..."harkel"..e du sääääker på att ingen annan upptäckt dina flörtar åt höger o vänster..? "Visslar på en obestämbar melodi"
    Mm, tror det.

Vad fint du visslar Det blir liksom automatiskt så att man vill pussa någon som visslar, bara så du vet
  • Sedek
    Ord blind skrev 2009-11-18 19:59:54 följande:
    Tack det gör jag! :) Inte bra, men ok, jag har kunnat dricka en kopp kaffe! *skryter*
    Influensan
  • Sedek
    Grizelda skrev 2009-11-18 20:54:56 följande:
    Bajskorv!
    10 poäng till Grizelda
  • Sedek
    Isnogood skrev 2009-11-18 20:17:37 följande:
    Vassego o gör´t om du vågar......eller HITTAR
    Det kan du lite på att jag ska

Hittar..., är det inte du där med röd lång tröja och en kopp te sittandes i stolen snett bakom soffan
  • Sedek
    Isnogood skrev 2009-11-18 21:13:40 följande:
    Näpp..grå ridbyxor, grå långärmad undertröja, grå stickad tröja m stor polokrage, gråa strumpor o grå sockor...sittandes i en stol framför datorn vid sidan snett bakom TVn.... (alltså INTE bakom soffan....där finns bara vägg o ett fönster...
    Attans, fel hus. *klättrar ned från trädet och lämnar din granne ifred*
  • Sedek
    Isnogood skrev 2009-11-18 21:24:39 följande:
    Min granne e...närmare 50-60...tack för DEN komplimangen.... "Sparkar hårt på båda knäna"
    Aaaaaaj....

Glömde knäskydden...
  • Sedek
    Velour skrev 2009-11-18 22:48:51 följande:
    Men, nu gjorde jag det IGEN! Det ska stå "förSäkring"!!
    Antingen är du nervös för något, eller så har du käkat kakor vid datorn
  • Sedek
    Isnogood skrev 2009-11-18 22:54:21 följande:
    I ett alldeles tillförlitligt test har jag nu fått lära mig att jag kommer att dö den 23e mars 2010...så jag hinner i alla fall fira min födelsedag innan... I ett annat lika bra test fick jag veta att jag ska boa med en vädur...: Väduren Kärleken är viktig för dig. Du värdesätter trohet högt och förväntar dig att även din partner gör det. Du är stark, fantasifull, passionerad och har inga hämningar, men du är också öm och mjuk när du verkligen älskar. Aha...gäller o ha snabba ryck bara...jag har inte så många dagar kvar innan graven.... "skriver testamente"
    Ajdå, jag är oxe...

Men kanske Scratchy är Vädur. Men av någon anledning tror jag han är jungfru
Svar på tråden Tråddödare igen....