Inlägg från: Jagbyttenick |Visa alla inlägg
  • Jagbyttenick

Tråddödare igen....

En man gick till tandläkaren på måndag morgon. Han lägger sig i stolen och tandläkaren börjar gräva i munnen.?Du har flickvän ser jag? säger tandläkaren.?Ja? svarar mannen tvekande och undrar hur i all sin dar tandläkaren kan veta det.?Ni hade trevligt i sängkammarn i helgen ser jag.??Ja, men hur vet du det???Lite oralsex verkar det som???Ja? nu börjar mannen tycka det är riktigt obehagligt.?Oj, 69:an till och med? säger tandläkaren imponerat.Nu blir mannen förbannad och skriker:?Men hur fan kan du veta det? Har jag könshår mellan tänderna eller???Nej, men du har bajs i näsan.?
    Hahaha
  • Jagbyttenick
    Men om man trimmar går det väl fortare, och sen när är det poängen?
    Förstår inte riktigt vad du menar? Vad går fortare? Och när är poängen då?
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2009-12-18 16:15:08 följande:
    J hjärtar A,ja, hela veckan har varit konstig. Ingen runtomkring mig har hållit koll på dagarna. I måndags frågade en främmande person vad det var för dag då hon skulle boka tid på tvättstugan
    Ja, jag gick och sade "på torsdag" hela dagen igår och trodde det var tisdag typ
  • Jagbyttenick
    Vart tog du vägen?
    Jag sitter ju och jobbar samtidigt som jag fulsurfar Var du lite småhungig på en man eller hur var det?
  • Jagbyttenick
    Ja, både man och mat Vadå fulsurfar? Porrsurfar du på jobbet?
    Nä, men man får väl egentligen inte surfa på arbetstid om det inte är jobbrelaterat. Kaffepaus någon?
  • Jagbyttenick
    Scratchy skrev 2009-12-18 16:46:53 följande:
    Haha... ja, man kan ju undra...Konstigt att jag blir uppmärksam på vad JhA skriver först när Vellan citerar. Tror att jag undermedvetet filtrerar bort JhA's inlägg. Undra varför.
    För att du kränker mig och kommer med påhopp såklart. Eller så är jag för snuskig för Hr Scratchys "känsliga" sinne.
  • Jagbyttenick
    Scratchy skrev 2009-12-18 16:44:56 följande:
    Jo, jag har faktiskt väldigt känsliga läppar och fingertoppar (bokstavligt talat alltså, inte bildligt). Jag kan inte dricka te eller kaffe för det bränner hål på mina läppar och jag kan dessutom inte hålla i koppen om den inte är extra isolerad. Men känsligheten kan vara bra till annat.
    Blindskrift t.ex.
  • Jagbyttenick
    Scratchy skrev 2009-12-18 16:50:47 följande:
    Jag har väldigt känsligt hjärta, så känsligt att jag bara visar det för mycket speciella personer. Det är därför som jag verkar så okänslig; de flesta får aldrig kontakt med mitt hjärta alls. Men desto mer speciellt för den som får det.
    Vackert inlägg på vackert nummer
  • Jagbyttenick
    Hoho! Just det! Ditt busfrö Ja, jag känner ett starkt sug i magen nu. Den vill ha mat istället. Så då går jag och fixar nåt att äta
    Säg som det är istället, det är bebismagen som är hungrig, ahahahah! Lärde mig idag att det finns folk som refererar till vaginan som "bebishålet"
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2009-12-18 17:24:15 följande:
    J hjärtar A,har du redan varit ute och rökt?
    Men jag feströker ju bara och det är knappast festligt att sitta på kontoret en fredag eftermiddag
Svar på tråden Tråddödare igen....