Inlägg från: Jagbyttenick |Visa alla inlägg
  • Jagbyttenick

Tråddödare igen....

Velour skrev 2009-12-18 15:27:24 följande:
    Grejen är att jag för ett par dagar sedan vägde 62,5 (hade gått upp lite under PMSen) men nu har jag gått ner plus lite till. En fråga, vi ponerar att jag når min idealvikt på 55 kg och att jag då känner att det räcker. Hur ska jag då göra för att inte fortsätta tappa vikt? För grejen är att jag inte längre kämpar med att gå ner i vikt, utan det bara blir så eftersom min kropp har ställt om sig själv. Jag har inte så stor aptit längre och äter som högst tre gånger om dagen. Högst. Jag både vill inte och kan inte äta mer än jag gör. Gör jag det kommer det ut lika fort det kom in, så att säga, och då mår jag illa.Så jag behöver redan nu veta hur jag ska stoppa viktnedgång efter att ha nått idealvikten
    Vi får fråga Dr Sedek
  • Jagbyttenick
    Ah, men du kan nog lätt gå ner de några få kilon, eftersom det just bara än några få kilon.Hahah, ja blir man smalare så lär man bli det överallt. Personligen är jag bara glad om boobisarna minskar också
    Jo jag ska bara få tummen loss och börja röra på mig, och så kanske lägga ner nacos med guacamole
    Nej, men jag har alltid haft mindre bröst så nu när de är lagom stora så vill jag ju inte bli av med dem...
  • Jagbyttenick
    Det heter "tummen UR", det stavas "nachos" och bröst ramlar väldigt sällan av.
    Tummarna loss säger vi i Skåne. Nachos vet jag väl att det heter, skyller på ölen jag drack till julmaten Jag hoppas verkligen inte att de ramlar av! Och hej förresten!
  • Jagbyttenick
    What? Rakar du dig inte? Tur att din sambo också är grottmänniska...
    Just det! Håriga män är sexiga!
  • Jagbyttenick
    Ahaa! Silikon!! Träning är ju såååå tråkigt. Men simning är roligt!
    Ja, det har jag kört ett tag men vi har bara två badhus just nu så det är knökfullt överallt. Och vinterbada i havet känns inte så lockande, även om man får basta också.
  • Jagbyttenick
    Men hur kul är det med könshår mellan tänderna liksom?
    Har aldrig varit med om. Och man kan faktiskt trimma könshåret om det blir så långt att man inte hittar fram Det gäller både kvinnor och män.
    Men rakat är bara så fult enligt mig!
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2009-12-18 16:00:17 följande:
    Men kaloriintagen ökar eftersom jag äter mer?Jag skulle kunna hålla på länge om det här eftersom det har varit ett verkligt problem för mig. Men inte här i tråden.
    Jag tycker det är intressant, så oroa dig inte för det Men om du är mätt på en macka så kanske du kan äta halva mackan kl 12 och andra halvan kl 15? Så blir det oftare men med samma intag?
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2009-12-18 16:09:01 följande:
    J hjärtar A,först och främst vet jag inte varför det helt plötsligt inte går att citera dig. Men det handlar inte om att detta ämne är intressant eller ej. Jag delger gärna vad problemet med mig är, men vill inte göra det här i tråden
    Ah förlåt! Menade inte att vara okänslig!
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2009-12-18 16:06:40 följande:
    Det är fredag, men det känns som söndag..
    Gör det? Känns som torsdag eller nåt för mig...
Svar på tråden Tråddödare igen....