Inlägg från: Jagbyttenick |Visa alla inlägg
  • Jagbyttenick

Tråddödare igen....

Sedek skrev 2009-12-11 15:20:05 följande:
    Men hej tråden i alla fall Nu ska jag åka o äta nått, over and out
    Grattis till numret
  • Jagbyttenick
    Isnogood skrev 2009-12-11 21:11:15 följande:
    Hm...en något suddig (liten ) bild tagen med min mobil, då dotras kamerabatterier var urladdade, på min "halsdrake" ligger nu i galleriet....
    Yay vad kul att få se, så jäkla snyggt också! =) Hoppas min drake kommer till mig snart. Blir väl en ryggtavla bara för det
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2009-12-11 22:46:17 följande:
    Men det finns vanlig vattenpiptobak som jag har hört smakar riktigt förfärligt samt är väldigt starkt, och det är bara "old school"-rökarna som röker den (dock fortfarande inte att klassa som knark o.dyl.). Tobaken med fruktsmak är för oss amatörer
    Mmm och de tobakssorterna är godast Mynta är ju klassikern, blåbär har jag också provat
  • Jagbyttenick
    Polly S skrev 2009-12-11 23:06:56 följande:
    han har en (klassisk) sci-fi-period nu, han plöjde alla böckerna från min 7,5hp-kurs så vi har diskuterat dom sen, kul! ja, threadless är bra, tar ett par veckor att få dom bara, men de håller färg, form & tryck bra. tips om man bara köper ett par stycken, kryssa i 'gift' och skicka till en vän så slipper man tull.
    Han hade gillat vår bokylla, jag fick ärva flera hyllmeter sci-fi från 60-talet av min morfar, underbara berättelser!
  • Jagbyttenick
    Polly S skrev 2009-12-11 23:49:48 följande:
    sen har vi tråddödarträff i italien!
    Jaaa Jag vill också till katakomberna och hålla er i handen
  • Jagbyttenick
    Polly S skrev 2009-12-12 00:17:09 följande:
    hade tänkt se den i London, men... tanken på att det är riktiga kroppar, som varit riktiga personer, gjorde att jag freakade lite.
    Den var i Köpenhamn tror jag, men jag var gravid och kände inte för att se döda foster så jag hoppade över den.
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2009-12-12 00:34:25 följande:
    Jagbyttenick skrev 2009-12-12 00:24:07 följande: Heeeej! Hoppas allt är bra med dig! Åh, jag har inte prövat mynta och blåbär - än. Mynta låter väldigt gott!
    Mmm det är så gott på sommaren, speciellt om man kör isvatten och kyler röken!
Svar på tråden Tråddödare igen....