Inlägg från: Jagbyttenick |Visa alla inlägg
  • Jagbyttenick

Tråddödare igen....

Nä, nu får jag ta och sova lite, ingen sovmorgon imorgon, får väl roa mig med lucia på tv. Nattinatti och sov gott!!!

• Jagbyttenick
    Velour skrev 2009-12-13 00:56:20 följande:
    Jagbyttenick skrev 2009-12-13 00:51:59 följande: Oj, så ni har redan blivit trakasserade Jättebra tänkt om detta med åldersskillnaden.
    Ja, jag och min lillebror har 1,5 år mellan oss och min sambo har 7 år till sin närmsta lillasyster och sedan är det bara 1 år mellan henne och nästa lillasyster.
    Så vår tanke var att det borde vara lagom med något mittemellan.
    Godnatt!
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2009-12-13 22:29:36 följande:
    På tal om fylla.....ligger det fortfarande på agendan att träffas hos dig i januari?
    Grattis till numret gumman :-P
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2009-12-13 22:56:19 följande:
    *Kräftan - Du analyserar och filosoferar. Det händer mycket på ett inre plan, samtidigt som du till det yttre inte verkar lika energisk som vanligt.
    Kan ha berott på jordens huvudvärk halva dagen. Andra halvan gick åt till att shoppa mer julklappar samt mat. Så filosoferandet körde jag i tvättstugan igår kväll. När jag hämtat mig från flanellpyjamasen dvs.

Hahaha, lille Loppan idag: Jag och sonen leker med en tomtefigur och jag säger "ho ho ho, finns det några snälla barn?" varvid han virrar på huvudet och säger "eh" (nej). Han gjorde så varje gång jag ställde frågan, hehe
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2009-12-13 23:10:34 följande:
    Jävla FL! Det finns ingen annan sajt som tekniskt strular så mycket som den här skitsajten!
    Jo Facebook!
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2009-12-13 23:11:35 följande:
    Jagbyttenick skrev 2009-12-13 23:10:27 följande: Wiiii! Tack Det var väl på tiden?
    Jaa, men du hade väl en period när du tog alla nummer, så det har väl jämnat ut sig nu?
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2009-12-13 23:17:37 följande:
    Jagbyttenick skrev 2009-12-13 23:13:33 följande: Hämtat dig från flanellpyjamasen Hoppas det känns bättre med huvudet. Riktigt förjäkligt med huvudvärk *urk* Vilken skön kommentar från Loppan Barn kan verkligen pricka så rätt med sina härliga kommentarer
    Ja, och med tanke på att han bara kan några få ord så är han jävligt rolig
    Till exempel när jag sade faaan så sade han fafa (farfar), hihi! Eller när han helt plötligt muar eller gnäggar åt kvinnor i affären
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2009-12-13 23:23:03 följande:
    Jagbyttenick skrev 2009-12-13 23:20:15 följande: Härlig humor! Så han är kvinnotjusare redan nu *busvisslar*
    Jo, han flirtar friskt med expediter i affärer samt mina väninnor. Drar sig inte för att tafsa lite heller den busen
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2009-12-13 23:21:48 följande:
    Vad jobbigt, både för er och hunden En dum fråga, måste man avliva djur p.g.a. sånt här? Jag är inte ett dugg insatt i djurs hälsa men jag tycker mig se att man avlivar djur för lätt. Eller?
    Man avlivar ju i första hand för djurets bästa, t.ex. för att förhindra långvarigt lidande. Men visst finns det folk som avlivar husdjur av bekvämlighet, min kompis och hennes man skiljdes och så ville de inte lämna bort katterna utan avlivade dem hellre, vilket jag tyckte var helsjukt!!!
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2009-12-13 23:29:21 följande:
    Jagbyttenick skrev 2009-12-13 23:27:04 följande: Men, hahahahha! Go Loppan, go Loppan
    Han tog min väninna på tuttarna igår Vad ska man säga, svårt att förklara varför hennes bebis får äta från dem men han får inte ens känna
Svar på tråden Tråddödare igen....