Inlägg från: Jagbyttenick |Visa alla inlägg
  • Jagbyttenick

Tråddödare igen....

Velour skrev 2009-12-17 21:19:54 följande:
    nummer
    Grattis!
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2009-12-17 21:22:11 följande:
    Jag har skrivit 2049 inlägg, med detta inräknat.
    Jag har skrivit 512
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2009-12-17 22:56:35 följande:
    Jagbyttenick skrev 2009-12-17 22:54:51 följande: Heeej! Hålligång på gång En fråga, KAN man dricka ett år gammalt glögg?
    Jag undrar också och har inte vågat än. Men den är gjord på vin och vodka, det borde ju hålla och till och med lagras? Den luktar glögg iaf. Tänkte spä ut den med svartvinbärssaft eftersom den redan var stark i fjol
    Annars har jag fastnat för Varm och Kall äppelvin från Kivik, uppvärmd smakar den som flytande äpplekaka (Om man nu gillar sådant!)
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2009-12-17 22:57:57 följande:
    Jagbyttenick skrev 2009-12-17 22:56:34 följande: Eftersom du kompenserar det i verkligheten, så gör det inget.
    Antal tecken också kanske? Brukar ju bli halva uppsatser när jag skriver, är totalt oförmögen att uttrycka mig kortfattat.
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2009-12-17 23:13:41 följande:
    Jagbyttenick skrev 2009-12-17 22:59:20 följande: Jag har också samma "problem". Har märkt att jag IRL får tunghäfta och slut på ord mer än i skrift. Särskilt märktes det igår kväll
    Nja, det problemet har ju inte jag... Men jag brukar ju uppfinna nya ord när jag inte kan komma på vad det är jag menar Flashythingy är kamera till exempel. Dingelflärp är gomsegel. Eller så beskriver jag vad man gör/vad order innebär, t.ex. En sådan där som man har pastan i för att hälla av vattnet.
    Massor med fler ord än jag ens hade tänkt använda från början.
    Och blir det tyst i rummet så bara pratar jag en massa strunt. Har lyckats berätta för mina manliga kollegor att jag inte rakar mig till exempel (inte sant ens en gång...). Whyyyy? Måste prata måste prata, åh snälla slå mig på truten nu tack.
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2009-12-17 23:12:19 följande:
    Jagbyttenick skrev 2009-12-17 22:58:34 följande: Kanske det, jag kan inget om sånt. Vad synd att jag inte gillar vin alls, vad det än smakar. Men äppelpaj är jättegott Fast om det nu ska smaka äppelkaka, så kanske jag kunde prova det nån gång i framtiden.
    Oh yes I guarantee you will like it. Äppelkaka med sprit!
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2009-12-17 23:23:33 följande:
    Jagbyttenick skrev 2009-12-17 23:20:04 följande: Jag har nog mycket att lära från dig Men vadå berätta intima saker för dina manliga kollegor Eller, tja, för mig är det rätt intimt.. Du får ingen käftsmäll av mig iaf. Du får en fetstor kram!!!
    Äh, det är inget farligt, mer att det var någon som berättade att de hade provat vaxa bröstet nångång och jag kläcker ur mig, "Nej, varför då? Folk är så hysteriska med kroppsbehåringen, det är mycket bättre att vara orakad, tur att min sambo tycker sånt är okej..."

Eh ja, det är ju faktiskt vad jag tycker, men jag rakar åtminstone där det syns så jag inte skrämmer slag på folk på stranden osv. Nu vet ni nåt intimt om mig - igen!
  • Jagbyttenick
    Ord blind skrev 2009-12-18 01:33:47 följande:
    Inga problem att dricka den! :) Så länge den luktar gott smakar den gott. :)
    Ja, den luktar ljuvligt
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2009-12-18 10:48:16 följande:
    Jag har kommit ner till 60,5 kg!! Jag är G.L.A.D.!FYI har jag alltså gått ner ca. 12 sedan april 2009. Få se om jag kan gå ner ca. 5 kg till fram till april 2010
    Shit vad duktigt! Grattis Hur lång är du? Jag har mina fem "trivselkilon" plus de 42 jag stoppade i mig på jullunchen nyss Fan vad det suger att behöva jobba efter julbord... Jaja, snart helg iaf!
  • Jagbyttenick
    Tack! Mmmmm....julmat...Så du har fem "trivselkilon"? Det låter ju trevligt Jag är 1,60, så om jag kommer ner till 55 kg, blir det alldeles lagom Men jag vill inte se ut som en pinne heller.
    Ungefär som jag vill, jag är 1.64 och vill väga ca 57-58 men ligger nu på 62-63
    Synd bara att man inte kan behålla tuttarna och rumpan om man vill gå ner kring magen och låren
Svar på tråden Tråddödare igen....