• Midka

Tråddödare igen....

Tja.. har hört att den gamla är på väg att dö, så om vi ska fortsätta får vi ordna en ny. Får se om detta blir en "äkta" tråddödare

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-20 11:34
    Här är nästa tråddödare. Välkomna!!!
    www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360.html

• Svar på tråden Tråddödare igen....
  • Sedek
    Jagbyttenick skrev 2009-11-29 00:27:36 följande:
    Tror inte du vill veta vilka frågor som ställs, man blir så trött när man läser där. Kom på en nackdel med coachingen; vill folk erkänna att de inte vet hur man tänker? Kan de då tänka så långt att de ska skaffa sig en coach? Hmm, får nog ta den där idén några varv till kring min stökiga hjärna...
    Grattis till numret

Fundera inte för mycket bara, då blir det aldrig gjort, och du kommer aldrig köpa den där båten, och vi blir aldrig inbjudna!
  • Velour
    Scratchy skrev 2009-11-29 00:27:53 följande:
    Graderingsvägran har att göra med kommunistklubbar. Från början handlade graderingarna om att man ska visa upp vad man lärt sig för att få mer ansvar och svårare saker att lära sig, samtidigt som kraven ökar.Men många klubbar har ett kommunistideal som säger att har man varit på tillräckligt många träningar och betalat terminsavgiften så får man ny grad. Inte att det är uttalat, men man släpper igenom i stort sett vem som helst, spelar ingen roll om man kan det man ska eller inte.Jag kom in på en karateklubb som nybörjare och det första jag gjorde vara att köra sparring mot en brunbältare tills han satt på knä, tittade på mig med hundvalpsögon och bad mig sluta. Piiiiinsammmmmt!!!Så jag tyckte det var bättre att vara duktig vitbältare än att vara patetisk brunbältare bara för att man betalat nio terminsavgifter och struttat runt 3000 timmar i lokalen på träningstid och sen få skämmas när någon nybörjare med talang dyker upp.Men jag graderar alltid i alla fall en gång för annars kommer man inte ifrån nybörjargruppen...
    Jag förstår. Det är skitbra att inte du tänker så!!
  • Sedek
    Velour skrev 2009-11-29 00:29:54 följande:
    www.peopleofwalmart.com/
    Hahaha

Nu finns det ju de som gillar sånt, och då har han en fru med 4 boobs vilket för honom måste vara himmelriket. Eller hur de nu tänker.
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2009-11-29 00:29:54 följande:
    www.peopleofwalmart.com/
    Åh ja gud, snacka om "backtitties"!!!. Skrattade så jag grät innan idag åt min sambos besök på sidan där en icke vacker rumpa tittar ut under en minikjol, han tittade i max 1 sekund och scrollade sedan nedåt så fort att scrollhjulet höll på att fatta eld
Svar på tråden Tråddödare igen....