• Midka

Tråddödare igen....

Tja.. har hört att den gamla är på väg att dö, så om vi ska fortsätta får vi ordna en ny. Får se om detta blir en "äkta" tråddödare

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-20 11:34
    Här är nästa tråddödare. Välkomna!!!
    www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360.html

• Svar på tråden Tråddödare igen....
  • Velour
    Sedek skrev 2009-12-05 22:54:26 följande:
    Oh ja, 20 st ave maria så är allt tillrättaställt igen Men jag är ju evangelist så jag kanske kan förklara mig själv syndfri? By the way:Har även träffat denna

Alltså, ärligt talat mår jag direkt illa när jag ser sånt. Jag kan för allt i hela världen INTE förstå VAD folk tänker på.
  • Velour
    Sedek skrev 2009-12-05 22:54:26 följande:
    Oh ja, 20 st ave maria så är allt tillrättaställt igen Men jag är ju evangelist så jag kanske kan förklara mig själv syndfri? By the way:Har även träffat denna

Uj, du gjorde det verkligen! (20 st. Ave Maria)
  • Velour
    Velour skrev 2009-12-05 22:59:53 följande:
    På tal om sjuka mä

Sedek, ta inte illa upp av att jag la fram detta, för det har inte med vanliga troende att göra. Det har att göra med mentalt sjuka människor som honom.
  • Sedek
    Velour skrev 2009-12-05 22:57:28 följande:
    Alltså, ärligt talat mår jag direkt illa när jag ser sånt. Jag kan för allt i hela världen INTE förstå VAD folk tänker på.
    Tänkte att du skulle reagera så, jo det är lite obehagligt ibland. Många människor som kommer till såna tillställningar är helt normala, men det finns även en hel del riktigt läskiga och konstiga som dras till dessa sammanhang. Tänkte säga att det är därför jag har varit med i de sammanhangen...

Nyfiken ?
  • Sedek
    Velour skrev 2009-12-05 23:01:09 följande:
    Sedek, ta inte illa upp av att jag la fram detta, för det har inte med vanliga troende att göra. Det har att göra med mentalt sjuka människor som honom.
    Ingen fara

ASG!
  • Velour
    Sedek skrev 2009-12-05 23:01:32 följande:
    Tänkte att du skulle reagera så, jo det är lite obehagligt ibland. Många människor som kommer till såna tillställningar är helt normala, men det finns även en hel del riktigt läskiga och konstiga som dras till dessa sammanhang. Tänkte säga att det är därför jag har varit med i de sammanhangen... Nyfiken ?
    Men varför vill man gå på en sån tillställning överhuvudtaget om man är normaltroende?
  • Sedek
    Velour skrev 2009-12-05 22:58:06 följande:
    Uj, du gjorde det verkligen! (20 st. Ave Maria)
    Nej... Vet inte hur man gör faktiskt?!

Är det det som är korstecknet? Eller är det en bön man säger, och gör korstecknet samtidigt!?

Shit, jag BORDE veta.
  • Sedek
    Velour skrev 2009-12-05 23:04:07 följande:
    Men varför vill man gå på en sån tillställning överhuvudtaget om man är normaltroende?
    För att höra honom tala, Benny Hinn alltså.

Men det var inte därför jag var där sist han var i Sverige...
  • Velour
    Sedek skrev 2009-12-05 23:05:17 följande:
    Nej... Vet inte hur man gör faktiskt?!Är det det som är korstecknet? Eller är det en bön man säger, och gör korstecknet samtidigt!?Shit, jag BORDE veta.
    Vet du inte? DET var konstigt!
Svar på tråden Tråddödare igen....