• Midka

Tråddödare igen....

Tja.. har hört att den gamla är på väg att dö, så om vi ska fortsätta får vi ordna en ny. Får se om detta blir en "äkta" tråddödare

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-20 11:34
    Här är nästa tråddödare. Välkomna!!!
    www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360.html

• Svar på tråden Tråddödare igen....
  • Velour

Jaha, 14-17! Bra att du kollade efter. Men nu vann du en extra timme

• Velour

Fasen vad jag tappar bokstäver och ord hit och dit i mina inlägg. Ha överseende!

• Sedek
    Velour skrev 2009-12-06 22:31:01 följande:
    Jaha, 14-17! Bra att du kollade efter. Men nu vann du en extra timme
    Och den timmen ska jag använda till sistaminutenplugg, lovar.

Funderar på att träna innan, bara man inte får kola i hjärnan efter det.. Äh, bestämmer mig i morgon.
  • Sedek

Har sett på en film ikväll, lite till och från. Funny People heter den och den är grymt bra! Bästa film på länge! Men lång, har över en timme kvar och jag orkar inte se färdigt.

Men får du chansen, sätt av 2,5 timmar en kväll och se den

• Velour
    Sedek skrev 2009-12-06 22:34:20 följande:
    Och den timmen ska jag använda till sistaminutenplugg, lovar.Funderar på att träna innan, bara man inte får kola i hjärnan efter det.. Äh, bestämmer mig i morgon.
    Duuuuktiiig!

Brukar du träna för att koppla av och rensa huvudet?
  • Velour
    Sedek skrev 2009-12-06 22:35:44 följande:
    Har sett på en film ikväll, lite till och från. Funny People heter den och den är grymt bra! Bästa film på länge! Men lång, har över en timme kvar och jag orkar inte se färdigt.Men får du chansen, sätt av 2,5 timmar en kväll och se den
    Okej, en till film på min lista. Först ut är Shutter, sen är det Paranormal activity, sen var det predikantfilmen och nu är det Funny People..Hmm..det kommer att ta ett bra tag innan jag har sett klart alla filmer.

Tack för tipset!
  • Velour
    Velour skrev 2009-12-06 22:38:59 följande:
    Ska bara testa en smiley:-*
    Ok, gick inget vidare.
  • Sedek
    Velour skrev 2009-12-06 22:38:33 följande:
    Okej, en till film på min lista. Först ut är Shutter, sen är det Paranormal activity, sen var det predikantfilmen och nu är det Funny People..Hmm..det kommer att ta ett bra tag innan jag har sett klart alla filmer. Tack för tipset!
    Haha! Jag har sökt på efter den där filmen men hittar den inte... Måste fråga nån jag vet sett den om de fattar vilken jag menar.
  • Sedek
    Velour skrev 2009-12-06 22:36:45 följande:
    Duuuuktiiig! Brukar du träna för att koppla av och rensa huvudet?
    Jag skrev fel, ska INTE användas till sistaminutenplugg såklart!
Svar på tråden Tråddödare igen....