• Midka

Tråddödare igen....

Tja.. har hört att den gamla är på väg att dö, så om vi ska fortsätta får vi ordna en ny. Får se om detta blir en "äkta" tråddödare

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-20 11:34
    Här är nästa tråddödare. Välkomna!!!
    www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360.html

• Svar på tråden Tråddödare igen....
  • Velour
    Jagbyttenick skrev 2009-12-06 00:00:12 följande:
    Hehe, ja vi hade nog snackat hål på varandras öron då Får bli längre fram istället.
    Det kan du ge dig fasen på! Och när jag blir lullig blir jag än värre. Hade jag varit lullig varje gång jag deltagit i denna tråd så hade jag nog skrivit dubbelt så många inlägg
  • Velour
    Sedek skrev 2009-12-06 00:03:09 följande:
    Ja vad ska man säga...
    Det är bara att tacka och ta emot
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2009-12-06 00:18:04 följande:
    Jagbyttenick skrev 2009-12-06 00:00:12 följande: Det kan du ge dig fasen på! Och när jag blir lullig blir jag än värre. Hade jag varit lullig varje gång jag deltagit i denna tråd så hade jag nog skrivit dubbelt så många inlägg
    Haha, om jag hade skrivit som jag pratade hade ni inte orkat läsa allt! Har varit med om att jag pratat så jag nästan svimmat för jag vill inte dra efter andaninnanjagpratatklartliksom
  • Velour
    Jagbyttenick skrev 2009-12-06 00:04:00 följande:
    Och nu har nog min lille Loppa fått öroninflammation IGEN; mindre än en vecka efter senaste penicillinkuren avslutades så vaknar han och skriker på nätterna, plus att han har hosta igen
    Illa Det skär i hjärtat när våra små blir så sjuka...Jag hoppas verkligen att han kryar på sig snabbt denna gång och att det håller i sig.
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2009-12-06 00:21:02 följande:
    Jagbyttenick skrev 2009-12-06 00:04:00 följande: Illa Det skär i hjärtat när våra små blir så sjuka...Jag hoppas verkligen att han kryar på sig snabbt denna gång och att det håller i sig.
    Mmm, men eftersom han är klassad som öronbarn är jag inte jätteoptimistisk. :-/ Jaja, håller tummarna, det kanske är något annat? Han fick ju sprutan i veckan, kanske var den som ställde till det?
  • Velour
    Jagbyttenick skrev 2009-12-06 00:20:52 följande:
    Haha, om jag hade skrivit som jag pratade hade ni inte orkat läsa allt! Har varit med om att jag pratat så jag nästan svimmat för jag vill inte dra efter andaninnanjagpratatklartliksom
    Me like!!! För då vet jag att jag kan släppa loss.
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2009-12-06 00:23:05 följande:
    Jagbyttenick skrev 2009-12-06 00:20:52 följande: Me like!!! För då vet jag att jag kan släppa loss.
    Eller så tycker vi att den andra är så dryg för "hon slutar ju aldrig prata!"
  • Velour
    Jagbyttenick skrev 2009-12-06 00:22:07 följande:
    Mmm, men eftersom han är klassad som öronbarn är jag inte jätteoptimistisk. :-/ Jaja, håller tummarna, det kanske är något annat? Han fick ju sprutan i veckan, kanske var den som ställde till det?
    Jaså, öronbarn? Nu är jag faktiskt inte insatt i detta, men betyder det att han kommer att ha problem med öronen hela livet?

Men ja, vi får hoppas att det är en övergående biverkning av sprutan.

Och grattis till trådens mest okristliga nummer!
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2009-12-06 00:25:08 följande:
    Jagbyttenick skrev 2009-12-06 00:22:07 följande: Jaså, öronbarn? Nu är jag faktiskt inte insatt i detta, men betyder det att han kommer att ha problem med öronen hela livet? Men ja, vi får hoppas att det är en övergående biverkning av sprutan. Och grattis till trådens mest okristliga nummer!
    Nej det hoppas jag inte, men det är när man har problem med återkommande öroninfektioner och ofta opererar man in rör i öronen för att leda bort vätska som bildas vid infektionerna vilket gör att det läker snabbare. Vi får se vad de säger på öronkliniken när vi får vår tid dit.

Tackar, är som vi säger härnere "liiide stolt"
  • Velour
    Jagbyttenick skrev 2009-12-06 00:24:21 följande:
    Eller så tycker vi att den andra är så dryg för "hon slutar ju aldrig prata!"
    Menar du att du skulle tycka så om jag pladdrade lika mycket? För jag skulle då inte tycka så. För mig får du babbla huuuuur mycket du vill babe! Min syster har ett par kompisar och jag har aldrig i hela mitt liv sett två människor som pratar så mycket. De är även skrikiga. Men ack så härliga de är!
Svar på tråden Tråddödare igen....