• Midka

Tråddödare igen....

Tja.. har hört att den gamla är på väg att dö, så om vi ska fortsätta får vi ordna en ny. Får se om detta blir en "äkta" tråddödare

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-20 11:34
    Här är nästa tråddödare. Välkomna!!!
    www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360.html

• Svar på tråden Tråddödare igen....
  • Polly S

haha, det är kanske enda utvägen snart!
    (nej, jag har aldrig slagit ngn, ger verbala smällar på sin höjd!)

Velour skrev 2009-12-07 21:37:04 följande:
    Polly S skrev 2009-12-07 21:04:28 följande: Ok, då får du ge tjejen på moppo
  • Grizelda
    Velour skrev 2009-12-07 21:44:59 följande:
    Jag tror att jag håller på att bli sjuk igen Nån som vill sända en styjkekjam?
    Sänder stor styjkekjam! Och horoskopet stämde perfekt, för jag har varit trevlig och full av idéer idag. Hoppas mina "offer" håller med.
  • Velour
    Polly S skrev 2009-12-07 21:48:16 följande:
    haha, det är kanske enda utvägen snart!(nej, jag har aldrig slagit ngn, ger verbala smällar på sin höjd!)
    Det svider minst lika mycket, men kräver mindre om man är riktigt duktig, vilket jag anar att du är. Så, you go girl!! (återigen som Sedek skulle säga )
  • Velour
    Grizelda skrev 2009-12-07 21:49:28 följande:
    Sänder stor styjkekjam! Och horoskopet stämde perfekt, för jag har varit trevlig och full av idéer idag. Hoppas mina "offer" håller med.
    Taaaack.... Kul att det stämde för dig. Vilket tecken var du nu igen?
  • Jagbyttenick

Har en "sådan" dag idag; först tog jag på joggingbyxor istället för jeans och tänkte gå till jobb, sedan ringde jag vårdcentralen och lyckades först klicka dem när de ringde upp mig och sedan när jag ringde tillbaks för att lämna numret igen så knappade jag in fel nr... Förlåt om någon från min vårdcentral har ringt upp dig idag!!!

På jobbet var det panik först på grund av att en massa kunder fick fel pris när de beställde i vår webb-shop, så jag fick hjälpa IT-avdelningen att tänka lite
    Sedan var nästa panikattack att Posten hade slarvat bort mitt viktiga anbud som skulle varit framme idag, men i sjuttielfte minuten innan jag fick hjärtinfarkt så kom de fram till att det visst var levererat i tid och att det bara var datorfel...
    Hade i varje fall inte vågat köpa en Triss-lott idag, med min tur hade jag väl blivit betalningsskyldig eller nåt!

Jaja, lille Loppan blev iallafall friskförklarad från sin öroninflammation idag och behövde bara ha lite hostmedicin utskrivet, och det var en riktigt glad nyhet för oss

• Velour
    Jagbyttenick skrev 2009-12-07 21:51:20 följande:
    Har en "sådan" dag idag; först tog jag på joggingbyxor istället för jeans och tänkte gå till jobb, sedan ringde jag vårdcentralen och lyckades först klicka dem när de ringde upp mig och sedan när jag ringde tillbaks för att lämna numret igen så knappade jag in fel nr... Förlåt om någon från min vårdcentral har ringt upp dig idag!!!På jobbet var det panik först på grund av att en massa kunder fick fel pris när de beställde i vår webb-shop, så jag fick hjälpa IT-avdelningen att tänka lite Sedan var nästa panikattack att Posten hade slarvat bort mitt viktiga anbud som skulle varit framme idag, men i sjuttielfte minuten innan jag fick hjärtinfarkt så kom de fram till att det visst var levererat i tid och att det bara var datorfel...Hade i varje fall inte vågat köpa en Triss-lott idag, med min tur hade jag väl blivit betalningsskyldig eller nåt! Jaja, lille Loppan blev iallafall friskförklarad från sin öroninflammation idag och behövde bara ha lite hostmedicin utskrivet, och det var en riktigt glad nyhet för oss
    Så idag var det din "fredagen den 13:e"

Men kul åtminstone att Loppan blev frisk!!
  • Polly S

oj, jag som är så dålig på sånt!
    OK, here goes:
    *styckekjam*

Velour skrev 2009-12-07 21:44:59 följande:
    Jag tror att jag håller på att bli sjuk igen Nån som vill sända en styjkekjam?
    nej, det blev fel!
  • Velour
    Polly S skrev 2009-12-07 21:57:47 följande:
    oj, jag som är så dålig på sånt!OK, here goes:*styckekjam*

nej, det blev fel!
    Det tar emot att använda ett sånt ord, va? Jag håller med! För mycket FL-gull i det hela

Men tack för omtanken!
  • Grizelda
    Velour skrev 2009-12-07 21:51:06 följande:
    Taaaack.... Kul att det stämde för dig. Vilket tecken var du nu igen?
    Fisk.
Svar på tråden Tråddödare igen....