• Midka

Tråddödare igen....

Tja.. har hört att den gamla är på väg att dö, så om vi ska fortsätta får vi ordna en ny. Får se om detta blir en "äkta" tråddödare

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-20 11:34
    Här är nästa tråddödare. Välkomna!!!
    www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360.html

• Svar på tråden Tråddödare igen....
  • Sedek
    Velour skrev 2009-12-06 22:36:45 följande:
    Duuuuktiiig! Brukar du träna för att koppla av och rensa huvudet?
    Ja, med betoning på rensa huvudet... Kanske en dålig idé, att komma dit helt tom i bollen
  • Velour
    Sedek skrev 2009-12-06 22:41:28 följande:
    Jag skrev fel, ska INTE användas till sistaminutenplugg såklart!
    Ajabaja! Fast egentligen, det skulle nog förstöra den strategi du har satt upp för dig själv. Så det är väl lika bra att använda den extra timman till extra vila.
  • Sedek
    Velour skrev 2009-12-06 23:00:03 följande:
    You go gir....eh...BOY!
    Neeeej

Vart är alla killar? Snart skriver jag det utan att reagera... Men egentligen, vart är alla andra? Det kanske är jag som missar all action som lägger mig för tidigt...

Sov gott tråden
  • Velour
    Sedek skrev 2009-12-06 23:05:54 följande:
    Neeeej Vart är alla killar? Snart skriver jag det utan att reagera... Men egentligen, vart är alla andra? Det kanske är jag som missar all action som lägger mig för tidigt...Sov gott tråden
    Nä, du är här vid alldeles lagom tidpunkter!

Men sussa så sött nu
  • Velour

Då ska jag låta bli att svara dig så du kan hoppa i säng

Fast jag svarade ju dig nu, men bortse från detta svar!

• Jagbyttenick

Tjohej Nu har jag sett Eragon
    Och idag har vi handlat nästan alla julklappar!!! Vilket aldrig brukar ske för lillejulafton
    Jag har fått vila men är fortfarande trött. :-s

• Velour
    Jagbyttenick skrev 2009-12-06 23:13:27 följande:
    Tjohej Nu har jag sett Eragon Och idag har vi handlat nästan alla julklappar!!! Vilket aldrig brukar ske för lillejulafton Jag har fått vila men är fortfarande trött. :-s
    Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej!

Vad roligt som fan! Här är julklapparna delvis inhandlade. Jag har fått massvis med hjälp från mina föräldrar då jag inte hunnit köpa själv. Alltså har det gått till så att jag har valt ut vad jag ska köpa för min son, så har mor och far åkt och köpt det istället för mig Så nu är sonens julklapp från mig inhanldad, även om det var mina föräldrar som pungade ut med pengar (ja, jag betalar naturligtvis tillbaka )

Men hur kommer det sig att du loggade in precis när Sedek loggade ut? Väldigt sammanträffande. Eller väntade du på att han skulle logga ut? Nu kommer konspiratören inom mig fram!
  • Jagbyttenick

Jaja, då får jag också ta och krypa till kojs då, och lindra slitaget av mina stackars organ Natti!

Svar på tråden Tråddödare igen....