• Midka

Tråddödare igen....

Tja.. har hört att den gamla är på väg att dö, så om vi ska fortsätta får vi ordna en ny. Får se om detta blir en "äkta" tråddödare

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-20 11:34
    Här är nästa tråddödare. Välkomna!!!
    www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360.html

• Svar på tråden Tråddödare igen....
  • Velour
    Jagbyttenick skrev 2009-12-07 00:17:51 följande:
    Jahapp som jag trodde; megastress på jobbet när man egentligen vill vara hemma och mysa med familjen. Tålamod var det ja!Nu måste jag verkligen sova! Gonatt!
    Snart är det jul och då får du förhoppnings massor med kvalitetstid med familjen.

Tack för dina ord och sov så gott!
  • Velour

Och så är det snart dags för Laila att göra intrång i folks hem! Se upp!

• Isnogood

Livet är en tragedi för de människor som känner och en komedi för dem som tänker.

Källa: Jean De La Bruyére

• Ord blind
    Velour skrev 2009-12-07 00:12:13 följande:
    *Väduren - Du hamnar i långa diskussioner, och dina åsikter förblir orubbliga. Kanske har du också en tendens att vilja predika sanningar för andra, vare sig de är intresserade eller inte.
    Det stämmer inte. Varken på min man eller mig... :) Men enligt stjärnorna så tål vi inte trynet på den andra, men det skiter vi i och är lyckligt gifta! :D
  • Polly S

haha, på mig stämmer det nog -har ägnat kvällen åt att prata med en kompis om hur jävla utnyttjad han blir av sin tjej/ex/KK (han vet nog inte ens själv vad de är)...

Velour skrev 2009-12-07 00:12:13 följande:
    *Väduren - Du hamnar i långa diskussioner, och dina åsikter förblir orubbliga. Kanske har du också en tendens att vilja predika sanningar för andra, vare sig de är intresserade eller inte.
  • Velour

Ord blind skrev 2009-12-07 20:14:12 följande:

Det stämmer inte. Varken på min man eller mig... :) Men enligt stjärnorna så tål vi inte trynet på den andra, men det skiter vi i och är lyckligt gifta! :D
    You go girl (som Sedek skulle säga)
  • Velour
    Polly S skrev 2009-12-07 20:20:55 följande:
    haha, på mig stämmer det nog -har ägnat kvällen åt att prata med en kompis om hur jävla utnyttjad han blir av sin tjej/ex/KK (han vet nog inte ens själv vad de är)...
    Håller han fortfarande på? Ge honom på moppo
  • Polly S

nej, han förstår ju inte sitt eget bästa!
    (eller, det GÖR han ju egentligen, om han försvarade sig, sa att han var kär, whatever skulle jag ju backa!)

Velour skrev 2009-12-07 21:00:50 följande:
    Polly S skrev 2009-12-07 20:20:55 följande: Håller han fortfarande på? Ge honom på moppo
  • Velour
    Polly S skrev 2009-12-07 21:04:28 följande:
    nej, han förstår ju inte sitt eget bästa! (eller, det GÖR han ju egentligen, om han försvarade sig, sa att han var kär, whatever skulle jag ju backa!)
    Ok, då får du ge tjejen på moppo
  • Velour

Jag tror att jag håller på att bli sjuk igen

Nån som vill sända en styjkekjam?

Svar på tråden Tråddödare igen....