• Midka

Tråddödare igen....

Tja.. har hört att den gamla är på väg att dö, så om vi ska fortsätta får vi ordna en ny. Får se om detta blir en "äkta" tråddödare

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-20 11:34
    Här är nästa tråddödare. Välkomna!!!
    www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360.html

• Svar på tråden Tråddödare igen....
  • Sedek
    Velour skrev 2009-12-05 23:55:18 följande:
    Jagbyttenick skrev 2009-12-05 23:53:40 följande: Jag gillar också bredaxlade män, som Sedek ungefär...men Edward är ett undantag.
    Ja vad ska man säga...

• Jagbyttenick

Och nu har nog min lille Loppa fått öroninflammation IGEN; mindre än en vecka efter senaste penicillinkuren avslutades så vaknar han och skriker på nätterna, plus att han har hosta igen

• Sedek
    Jagbyttenick skrev 2009-12-05 23:51:08 följande:
    Hehe, hormoner eller? Stötte faktiskt ihop med en kollega utanför hotellet när jag var lite smålullig av mina två glas vin och baileys och stod och rökte en cigg Han anmärkte dagen efter att jag verkade riktigt packad
    Hormoner och annat som de dras till i högstadiet. Det var någon som sa att man blir det man tänker på mest hela tiden, NÄSTAN.
    Annars skulle alla tonårskillar förvandlas till snygga tjejer...
    Jagbyttenick skrev 2009-12-05 23:49:47 följande:
    Lite så jag tänkte, har man en tjej från Iran i tråden får man ju fräscha upp kunskaperna också Nice to see you too
    Japp, ska läsa på lite om Iran, dåligt av mig, mycket dåligt.
  • Sedek
    Jagbyttenick skrev 2009-12-06 00:04:00 följande:
    Och nu har nog min lille Loppa fått öroninflammation IGEN; mindre än en vecka efter senaste penicillinkuren avslutades så vaknar han och skriker på nätterna, plus att han har hosta igen
    Usch då, stackarn. Inte lätt att bli av med... Du får köra med öronproppar...

För din skull alltså
  • Jagbyttenick
    Sedek skrev 2009-12-06 00:07:32 följande:
    Jagbyttenick skrev 2009-12-06 00:04:00 följande: Usch då, stackarn. Inte lätt att bli av med... Du får köra med öronproppar... För din skull alltså
    Hmm, men då kan jag ju inte hjälpa till att trösta?
  • Jagbyttenick
    Jagbyttenick skrev 2009-12-06 00:08:28 följande:
    Yessss, ett riktigt okristligt nummer också
  • Sedek
    Jagbyttenick skrev 2009-12-06 00:08:28 följande:
    Nej men det låter mindre...

Det var ett väldigt okristligt nummer det där. Många som jagade det i förra tråden och så tar du det helt odramatiskt

Grattis

Och numera när man tar okristliga nummer så får man en sån här av mig:

Ave Maria,
    gratia plena,
    Dominus tecum.
    Benedicta tu in mulieribus,
    et benedictus fructus ventris tui:
    IESUS.

Sancta Maria,
    mater Dei,
    ora pro nobis peccatoribus,
    nunc, et in hora mortis nostrae,
    Amen.
  • Jagbyttenick
    Sedek skrev 2009-12-06 00:12:08 följande:
    Jagbyttenick skrev 2009-12-06 00:08:28 följande: Nej men det låter mindre... Det var ett väldigt okristligt nummer det där. Många som jagade det i förra tråden och så tar du det helt odramatiskt Grattis Och numera när man tar okristliga nummer så får man en sån här av mig: Ave Maria, gratia plena, Dominus tecum. Benedicta tu in mulieribus, et benedictus fructus ventris tui: IESUS. Sancta Maria, mater Dei, ora pro nobis peccatoribus, nunc, et in hora mortis nostrae, Amen.
    Nja, jag hoppades att jag skulle få en anledning att skriva

Men jag fattar ju inte latin och tror inte på gud, hmm, men jag får väl säga tack för omtanken då?
  • Jagbyttenick
    Jagbyttenick skrev 2009-12-06 00:14:37 följande:
    Nja, jag hoppades att jag skulle få en anledning att skriva Men jag fattar ju inte latin och tror inte på gud, hmm, men jag får väl säga tack för omtanken då?
    Ooo ännu ett okristligt Jag kanske är - ovetandes - satanist?
Svar på tråden Tråddödare igen....