• Midka

Tråddödare igen....

Tja.. har hört att den gamla är på väg att dö, så om vi ska fortsätta får vi ordna en ny. Får se om detta blir en "äkta" tråddödare

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-20 11:34
    Här är nästa tråddödare. Välkomna!!!
    www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360.html

• Svar på tråden Tråddödare igen....
  • Isnogood

Felet med vår värld är att de dumma är så säkra på sin sak och de kloka så fulla av tvivel.

Källa: Bertrand Russell

• Sedek
    Isnogood skrev 2009-12-06 20:06:50 följande:
    Felet med vår värld är att de dumma är så säkra på sin sak och de kloka så fulla av tvivel. Källa: Bertrand Russell
    Det var länge sedan

Då känner jag mig klok!
  • Velour
    Sedek skrev 2009-12-06 21:55:56 följande:
    Det var länge sedan Då känner jag mig klok!
    Hej!

Du är klok
  • Sedek
    Velour skrev 2009-12-06 22:03:55 följande:
    Hej! Du är klok
    Hej

Alltså är jag full av tvivel...

Läget? Jobbat idag eller hur var det?
  • Velour
    Sedek skrev 2009-12-06 22:05:04 följande:
    Hej Alltså är jag full av tvivel...Läget? Jobbat idag eller hur var det?
    Det är alltid bra att tvivla lite.

Jo, jag har jobbat idag och konstigt nog fick jag en massa kinkiga personer på luren. Fick till och med en utskällning där man dumförklarade mig lite också, vilket INTE kändes bra. Men jag är medveten om att jag stör när jag ringer hem till idioter

Hur har din dag varit? Är du klar med pluggandet?
  • Sedek

Verkar vara ett ganska otacksamt jobb du har, men det är väl inte för all framtid..

Pluggdag idag, försöker koppla av lite nu, fokusera och slappna av. Jag är faktiskt lite spänd inför i morgon! Ska lägga mig tidigt och hoppas jag somnar

Hur ser din dag ut i morgon?

• Velour
    Sedek skrev 2009-12-06 22:14:41 följande:
    Verkar vara ett ganska otacksamt jobb du har, men det är väl inte för all framtid..Pluggdag idag, försöker koppla av lite nu, fokusera och slappna av. Jag är faktiskt lite spänd inför i morgon! Ska lägga mig tidigt och hoppas jag somnar Hur ser din dag ut i morgon?
    Njae, otacksamt och otacksamt. Jag gör ju ingen tjänst åt någon och jag VET att vissa inte alls tycker om att få såna samtal. Men hur jädra svårt kan det vara att visa liiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiite respekt ändå? Det är vuxna människor vi talar om här! Treåringar i en sandlåda kan jag ha full förståelse om de kallar varandra för det ena och det andra, men jag har faktiskt större förväntningar av "mogna" vuxna människor..

Äsch, nej jag kommer inte att jobba där för all framtid, bara de kommande två tre åren som student

Jag förstår att du är spänd, men på dig verkar det som att du verkligen kommer att klara provet galant. Du VET att du kommer att klara det

Imorgon ska jag fortsätta med vårt grupparbete för att senare på eftermiddagen bege mig till utskällningsjobbet.

Vilken tid kommer du att ha provet?
  • Sedek
    Velour skrev 2009-12-06 22:20:19 följande:
    Imorgon ska jag fortsätta med vårt grupparbete för att senare på eftermiddagen bege mig till utskällningsjobbet.
    Utskällningsjobbet Stackare... Men du vet att det är tidsbegränsat så då går det nog bra.

Jo jag klarar det nog, måste tänka så. Oavsett så är det för sent att plugga nu och i morgon, det jag inte lärt mig hitintills kommer jag inte lära mig i natt eller i morgon förmiddag. Så jag försöker bara fokusera nu, hoppas det är rätt strategi.

Kl 13 - 16 3 timmar på 4 frågor. Men det är rätt så omfattande frågor, man får en mini case study som det ska räknas och diskuteras kring.
  • Velour
    Sedek skrev 2009-12-06 22:26:38 följande:
    Utskällningsjobbet Stackare... Men du vet att det är tidsbegränsat så då går det nog bra.Jo jag klarar det nog, måste tänka så. Oavsett så är det för sent att plugga nu och i morgon, det jag inte lärt mig hitintills kommer jag inte lära mig i natt eller i morgon förmiddag. Så jag försöker bara fokusera nu, hoppas det är rätt strategi.Kl 13 - 16 3 timmar på 4 frågor. Men det är rätt så omfattande frågor, man får en mini case study som det ska räknas och diskuteras kring.
    Uj, det låter stort.

Ja, du kör med en bra strategi. En risk med att plugga för mycket är att det plötsligt bli helt rörigt i huvudet och man kan komma att glömma vissa saker. Man känner på sig när man har pluggat klart, när saker och ting har satt sig på plats i huvudet.
    Så slappna av nu och ge dig själv lite lugn och ro. Det är bra för knoppen

13-16 säger du...OK
Svar på tråden Tråddödare igen....