Sedek skrev 2009-12-06 22:14:41 följande:
Verkar vara ett ganska otacksamt jobb du har, men det är väl inte för all framtid..Pluggdag idag, försöker koppla av lite nu, fokusera och slappna av. Jag är faktiskt lite spänd inför i morgon! Ska lägga mig tidigt och hoppas jag somnar Hur ser din dag ut i morgon?
Njae, otacksamt och otacksamt. Jag gör ju ingen tjänst åt någon och jag VET att vissa inte alls tycker om att få såna samtal. Men hur jädra svårt kan det vara att visa liiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiite respekt ändå? Det är vuxna människor vi talar om här! Treåringar i en sandlåda kan jag ha full förståelse om de kallar varandra för det ena och det andra, men jag har faktiskt större förväntningar av "mogna" vuxna människor..
Äsch, nej jag kommer inte att jobba där för all framtid, bara de kommande två tre åren som student
Jag förstår att du är spänd, men på dig verkar det som att du verkligen kommer att klara provet galant. Du VET att du kommer att klara det
Imorgon ska jag fortsätta med vårt grupparbete för att senare på eftermiddagen bege mig till utskällningsjobbet.
Vilken tid kommer du att ha provet?