Inlägg från: Scratchy |Visa alla inlägg
  • Scratchy

Tråddödare igen....

Velour skrev 2009-11-24 23:33:29 följande:
    OK. Tack för svar. Och ja, Hollywood...vad ska man säga..Men många bra filmer gör de iaf.
    Ja, och på tal om filmer.

Har ni sett "Rec"? Den spanska skräckfilmen. Rekommenderas till alla!
  • Scratchy
    Isnogood skrev 2009-11-24 23:36:17 följande:
    Spansk..?Jag har sett den franska....Attans...gav mig sömnproblem..."sjukt mörkrädd"
    Dubbad eller?
  • Scratchy

Jag gillar Rec! Bästa skräckisen på många år!

• Scratchy
    qwerty66 skrev 2009-11-24 23:42:43 följande:
    jag ger upp... hinner inte med er...
    Nä, det var ett himla skrivande ikväll.

*stirrar menande på Velour*
  • Scratchy
    Sedek skrev 2009-11-24 23:44:14 följande:
    Vänner,Ni får se vilka filmer ni vill, bara ni lovar att ni sover på nätterna.Nu lägger jag mig, ska ut och sladda runt med bilen hela dagen i morgon. Sov så gott
    Jag vägrar att sova!
  • Scratchy
    Velour skrev 2009-11-24 23:50:04 följande:
    Kan ju inte låta bli!Hur går det med jobb förresten?
    Sökte ett som jag fick svar på att de var intresserade av mig, men hade inga lediga tjänster just nu.

Fast det var inte telefonistjobb vi kommunicerade om då utan på någon annan nivå. Så vi får se.

Hittar inte så många sånna företag i Göteborg. De verkar hålla till på andra platser.
  • Scratchy
    Vad snyggt! Det måste du sätta upp bilder på, så jag får se!Det andra---inga kommentarer...
    Var det håret eller mammans ex du ville att hon skulle lägga upp bilder på?
  • Scratchy
    Velour skrev 2009-11-24 23:58:27 följande:
    Vad bra! Hoppas du får det jobbet så snart då! Men letar du vidare?Vad konstigt att det inte finns så många sådant jobb i GBG Men förhoppningsvis löser det sig så snart som möjligt
    Ja, jag håller på att leta efter lite andra också.

Hmm, grejen är att jag planerar ju ett eget företag, så jag vill ju inte satsa på riktiga jobb för då hinner jag inte med företaget. Men med fyra och ett halvt års studier utan lån så är plånboken lite tunn. Så helst skulle jag ha ett jobb där jag kan jobba hur mycket eller lite jag vill.
  • Scratchy
    Velour skrev 2009-11-25 00:05:18 följande:
    Jag förstår! Så du tog inte lånedelen? Hur har du klarat ekonomin?
    Det har jag inte. Det är därför mitt bmi anser att jag är på gränsen till underviktig.
  • Scratchy
    Velour skrev 2009-11-25 00:16:48 följande:
    Oj, illa. Men det är väl slut med det snart och då kommer det att växa en liten gubbmage på dig
    Haha... gubbmagar finns faktiskt inte i släkten på något håll. Alla gamla gubbar har varit långa, smala och med tjock kalufs på huvudet.

Så, det blir snart ett sex-pack på magen.
Svar på tråden Tråddödare igen....