Inlägg från: Scratchy |Visa alla inlägg
  • Scratchy

Tråddödare igen....

Tjing!

• Scratchy

Nej jag har ätit lite, och nu ska jag kolla på Rec. Filmen alltså. Har du inte sett den så gör det!

• Scratchy
    qwerty66 skrev 2009-11-25 01:31:04 följande:
    www.imdb.com/title/tt1038988/ ?
    Yup!

Jag har tittat alldeles för mycket på skräckfilm så jag är lite avtrubbad, men Rec är faktiskt scary även för mig.
  • Scratchy

Nähä... den arga hunden är försvunnen...

Godnatt då!

• Scratchy
    Isnogood skrev 2009-11-25 07:22:07 följande:
    "ser framför mig hur du ligger utslagen i soffan iklädd nätlinne med ett 6-pack öl stående på magen"
    Haha... ja, du får tolka det som du vill...
  • Scratchy
    Polly S skrev 2009-11-25 07:28:58 följande:
    jag läste 'nattlinne'...
    Hehe... mystiken tätnar...
  • Scratchy

Känns lite stört att vara här när folk går och lägger sig, och fortfarande vara här när de stiger upp. Tur att inte Sedek är här.

• Scratchy

Sedek! Är du där? Jag måste bikta mig:

Jag har varit vaken i snart 32 timmar i sträck. Jag börjar bli lite orolig för mina organ.

Hur som helst så började jag dagen med att hoppa över frukosten (så svårt att motivera en frukost när man inte sovit). Sen blev jag lite (mycket) sen till bussen så jag var tvungen att sprinta en kilometer på fastande mage. Det är inte bra för organen va? Eller benmusklerna.

Sen är frågan, är magsäcken ett organ? Den kändes lite sliten när jag åt sushi. Det typ sved till i magen några sekunder efter varje gång jag svalt. Har det också med sömnbrist att göra?

Hoppas du finner i din storhet att förlåta mig för mina synder mot organen.

Hur som helst tänkte jag försöka botgöra detta genom att ta en powernap nu så att jag orkar med kvällen.

• Scratchy
    Polly S skrev 2009-11-25 18:12:41 följande:
    du ÄR Isnogood trots allt!
    Oj, det tog en stund innan du insåg det uppenbara...
  • Scratchy
    Polly S skrev 2009-11-25 18:15:12 följande:
    mäh! du ska ju inte tala om dina synder för Sedek!om han inte vet om det far inte dina organ illa!
    Ah, är det så det funkar...
Svar på tråden Tråddödare igen....